Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου 2016

Ο Πειραιάς στα 30 κορυφαία λιμάνια του κόσμου ως το 2018


Τα σχέδια της Cosco να αυξήσει τον όγκο των εμπορευματοκιβωτίων που διακινούνται μέσω του Πειραιά κατά 35% ως το 2018, γνωστοποίησε μέσω συνέντευξή του στο Reuters ο νέος ισχυρός άνδρας του κινεζικού κολοσσού, Fu Cheng Qiu...



Όπως είπε, η COSCO επιθυμεί να αυξήσει την κίνηση των εμπορευματοκιβωτίων στα 5 εκατ. TEU (μονάδα μέτρησης κοντέινερς) την επόμενη διετία, ώστε να κατακτήσει το μεγαλύτερο λιμάνι της Ελλάδας διαμετακομιστικό κόμβο για το ολοένα αναπτυσσόμενο εμπόριο μεταξύ Ασίας και Ανατολικής Ευρώπης.

qiu
O νέος CEO της COSCO, Fu Cheng Qiu

«Αν πετύχουμε αυτό το επίπεδο, το λιμάνι του Πειραιά θα συμπεριλαμβάνεται μεταξύ των 30 μεγαλύτερων λιμανιών κοντέινερς», ανέφερε από το γραφείο του, το οποίο, σημειώνει το Reuters, έχει διακοσμηθεί με σημαίες της ΕΕ, της Κίνας και της Ελλάδας.

Η σχεδιαζόμενη επέκταση θα καταστήσει τον Πειραιά το πέμπτο μεγαλύτερο λιμάνι από πλευράς κίνησης εμπορευμάτων από όγδοο που είναι σήμερα, ξεπερνώντας τα ισπανικά λιμάνια Βαλένθια και Αλτζεσίρας, σύμφωνα με στοιχεία του PortEconomics.

Η Cosco έχει δαπανήσει εκατομμύρια ευρώ για να αναβαθμίσει τις εγκαταστάσεις του λιμανιού και η ετήσια κίνηση υπερτριπλασιάσθηκε από το 2010, φθάνοντας στα 3,3 εκατ. TEU από 880.000, ενώ προβλέπεται να φθάσει τα 3,7 εκατομμύρια φέτος, αναφέρει το Reuters.

Ο Πειραιάς εκτινάχθηκε πέρυσι στην 44η θέση της παγκόσμιας κατάταξης εμπορευματικών λιμανιών από την 93η που ήταν το 2010, τόνισε ο Fu.

Η εμπορευματική δραστηριότητα αντιστοιχεί σε πάνω από το μισό του συνολικού τζίρου του Πειραιά, που ανήλθε σε περίπου 100 εκατ. ευρώ πέρυσι. Με βάση τη σύμβαση ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ, η Cosco πρέπει να ολοκληρώσει επενδύσεις περίπου 300 εκατ. ευρώ σε μία πενταετία, πριν αποκτήσει ένα πρόσθετο 16% των μετοχών του.

Ο Fu δήλωσε ότι οι πρόσθετες επενδύσεις θα χρησιμοποιηθούν κυρίως για την αναβάθμιση των επισκευών πλοίων, των εφοδιαστικών αλυσίδων και δραστηριοτήτων κρουαζιέρας, προσθέτοντας ότι τον Νοέμβριο θα είναι έτοιμο ένα αναλυτικό επιχειρησιακό πρόγραμμα.

«Με τις επενδύσεις μας (θέλουμε) να δημιουργήσουμε περισσότερες θέσεις εργασίας προς όφελος της τοπικής κοινωνίας», σημείωσε ο Φου. «Μια εταιρεία, φυσικά, πάντα χρειάζεται νέο αίμα ... για να αναπτυχθεί», πρόσθεσε.
Στον ΟΛΠ εργάζονται περίπου 1.100 άτομα. Τα συνδικάτα ήταν αντίθετα με την πώληση του, εκφράζοντας φόβους για μείωση των θέσεων εργασίας και των μισθών και επιδείνωση των συνθηκών εργασίας. Ο Fu δήλωσε ότι η Cosco «είναι πολύ προσεκτική και πολύ σοβαρή για τα θέματα αυτά και τα αντιμετωπίζει σύμφωνα με τη νομοθεσία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.