Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Αλλάζουν όλα στη Formula 1

Νέοι κανόνες, αυστηρές προδιαγραφές για ρύπους και αριθμό κινητήρων ανά οδηγό, αλλά και κινητήρες 1.600ων κυβικών με συγκεκριμένες τεχνικές προδιαγραφές, περιλαμβάνονται στους κανονισμούς για το πρωτάθλημα Formula 1 που ξεκινάει από τον Μάρτιο του 2012 και του 2013. Συγκεκριμένα...



Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (WMSC) ενέκρινε από το 2013 τη χρήση νέων προδιαγραφών κινητήρων, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της FIA για τη βελτίωση της αειφορίας και της αντιμετώπισης των αναγκών του κλάδου της αυτοκινητοβιομηχανίας. Μετά από διάλογο με τους κατασκευαστές κινητήρων και των εκπροσώπων του χώρου, οι κινητήρες  θα έχουν τέσσερις κυλίνδρους, χωρητικότητα 1,6 λίτρα με υψηλή πίεση ψεκασμού βενζίνης (έως και 500 bar) και ανώτατο όριο  στροφών λειτουργίας τις 12.000 ( rpm/min).

Οι κινητήρες  θα έχουν κατά 35% μειωμένη  κατανάλωση καυσίμου και θα περιλαμβάνουν αρκετά συστήματα  ενεργειακής διαχείρισης –όπως συστήματα ανάκτησης ενέργειας (ΚΕRS) , διατηρώντας τα σημερινά επίπεδα των επιδόσεων τους. Το 2013, θα επιτρέποντται πέντε κινητήρες ανά οδηγό, και κάθε έτος μετά από αυτό, το όριο θα είναι τέσσερις.

Αθλητικοί και τεχνικοί κανονισμοί

Ορισμένες αλλαγές έγιναν στους Αθλητικούς  και Τεχνικούς κανονισμούς για το 2011, συμπεριλαμβανομένων:

- Το άρθρο που απαγορεύει τις εντολές εντός ομάδας (39,1) διαγράφεται. Υπενθυμίζεται ότι οποιαδήποτε ενέργεια ομάδων που ενδέχεται να θεωρηθεί ανυπόληπτη θέτοντας το άθλημα σε ανυποληψία, εξετάζεται βάσει του άρθρου 151c του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα και τυχόν άλλες σχετικές διατάξεις
- Τροποποιήσεις στον κατάλογο των κυρώσεων που επιτρέπεται να εφαρμόζουν οι Αγωνοδίκες,
- Οι εκθέσεις για την οδήγηση και τη συμπεριφορά στην οδήγηση
- Καθορισμός ανώτατου ορίου του πλάτους της λωρίδας ταχείας κυκλοφορίας στα pits
- Η θέσπιση  κανονισμού που επιτρέπει στο Διευθυντή του Αγώνα να κλείσει το pit-lane κατά τη διάρκεια ενός αγώνα για λόγους ασφαλείας
- Η εκ νέου εισαγωγή των ενδιάμεσων ελαστικών για το 2011
- Τροπολογία που απαιτεί τα κιβώτια ταχυτήτων να χρησιμοποιούνται για πέντε συνεχείς αγώνες, αντί των τεσσάρων
- Διευκρίνιση σχετικά με το πότε τα μονοθέσια επιτρέπεται να προσπεράσουν το αυτοκίνητο ασφαλείας
- Βελτίωση των αρχών των κανονισμών που έχουν ήδη συμφωνηθεί όσον αφορά τις κινητές πίσω αεροτομές
- Καλύτερο ορισμό του επιπέδου αναφοράς  και ενίσχυση των δοκιμών παραμόρφωσης του αμαξώματος, ιδιαίτερα στο μέτωπο του επιπέδου αναφοράς
- Επιτρέπεται χρήση  ανθεκτικών πάνελ στο πλαίσιο  για την προστασία των ποδιών των οδηγών

Τροποποιήσεις στους Τεχνικούς Κανονισμούς του 2012, έγιναν στους ακόλουθους τομείς:
- Η επικοινωνία των ομάδων θα είναι στη διάθεση των ραδιοτηλεοπτικών μέσων
- Χρήση  καυσίμων που παράγονται από βιομάζα
- Περιορισμός σχετικά με τους ορθοστάτες της ανάρτησης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.