Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

Η κρίση χτύπησε και το "Σαλόνι Αυτοκινήτου"


Η κρίση μπορεί να χτύπησε και το διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, και πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες να μην εμφανίστηκαν καν, ωστόσο οι εταιρείες - σύμβολα της πολυτέλειας έδωσαν βροντερό "παρών". Απολαύστε φωτογραφίες με αυτοκίνητα των ονείρων...





Bugatti Sedan




θα είναι πολύ ωραίο αν είναι τελικά αλήθεια. Οι φήμες, όμως, επιμένουν πως η Bugatti θα παρουσιάσει στη γερμανική πόλη ένα luxury sedan βασισμένο στο Galibier Concept, το οποίο είχαμε δει λίγα χρόνια νωρίτερα. Το νέο μοντέλο θα δανείζεται την πλατφόρμα του Audi Α8 και θα εφοδιάζεται με τον οκτακύλινδρο κινητήρα της Veyron, που στη συγκεκριμένη περίπτωση θα αποδίδει γύρω στους 800 ίππους.

BMW M5




Η αιχμή του δόρατος στην 5η γενιά του εμβληματικού μοντέλου είναι ο κινητήρας. Το Μ Division επέλεξε για τη συγκεκριμένη BMW ένα δίτουρμπο V8 κινητήρα 4,4 λ., που αποδίδει 560 ίππους και 680 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. Η ισχύς, σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, αυξήθηκε κατά 10%, η ροπή κατά 30%, ενώ η κατανάλωση μειώθηκε κατά 30%, πέφτοντας κάτω από τα 10 λίτρα/100 χλμ.! Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 4,4 δευτερόλεπτα, ενώ η ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Το προαιρετικό πακέτο Μ Driver, πάντως, την ανεβάζει στα 350 χλμ./ώρα!

Ferrari 458 Italia




Η Ferrari αποφάσισε να ρυθμίσει τον «ημιυπαίθριο» της 458 λανσάροντας μια hardtop οροφή και να βαφτίσει το νέο της μοντέλο Spider. Κατά τα άλλα, το αυτοκίνητο που φέρει την υπογραφή του Pininfarina (το πρώτο της φίρμας που έχει τον κινητήρα στο μέσο) διατηρεί την ιπποδύναμη των 562 αλόγων και τις επιδόσεις που του χαρίζει ο V8 κινητήρας των 4,5λ. Η αλουμινένια σκληρή οροφή τοποθετείται σε μόλις 14 δευτερόλεπτα (και όχι από την ομάδα των pit stops των μονοθεσίων της φίρμας...).

BMW i8




Αποτελεί το όραμα της βαυαρέζικης αυτοκινητοβιομηχανίας για ένα σπορ αυτοκίνητο με plug-in υβριδικό κινητήρα. Το τετραθέσιο μοντέλο κινείται από έναν ηλεκτρικό κινητήρα 170 ίππων και έναν 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 220 ίππων, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα κάτω από 5 δευτερόλεπτα και οικονομία καυσίμου κάτω από τα 3 λίτρα/100 χλμ.

Smart Brabus Tailor Made




To 2009 και μόνο από τη Γερμανία η Smart δέχτηκε 150 προσωπικές αιτήσεις διαμόρφωσης του αυτοκινήτου. Αυτό έκανε την Brabus να δημιουργήσει ένα μοντέλο στο οποίο ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να επιλέξει -εκτός των γνωστών- ανάμεσα σε 7 καινούρια χρώματα, 30 διαφορετικά δέρματα και 6 χρώματα κουκούλας.

Bentley Continental GTC




Κτηνώδη δύναμη και υπέρτατη χλιδή. Με άλλα λόγια, 575 ίπποι και 30 G σκληρός δίσκος στο σύστημα ψυχαγωγίας! Επιτάχυνση λίγο μικρότερη από της καινούριας BMW M5 (μόλις 4,6 δευτερόλεπτα για το «0-100») και ρολόι που μεταφέρεται και στον καρπό. Τελική 318 χλμ./ώρα και τεχνολογία Flex-Fuel, που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί ταυτόχρονα βενζίνη και βιοαιθανόλη.

De Tomaso Pantera



Το θρυλικό μοντέλο των 70’s αναβιώνει 40 χρόνια αργότερα διά χειρός Pininfarina! Το αυτοκίνητο που προσέδωσε κοσμοπολίτικο αέρα στον ΄Ελβις Πρίσλεϊ θα κινείται -όπως και ο προγονός του- από έναν V8 κινητήρα της Ford με απόδοση κοντά στους 600 ίππους. Το αλουμινένιο σασί και το λιγότερο από 1.200 κιλά συνολικό βάρος εγγυώνται επιδόσεις παραπλήσιες με αυτές της Ferrari 458 Italia και της McLaren MP4-12C, τις οποίες η ιταλική φίρμα βλέπει ως ανταγωνιστές του μοντέλου. Η ετήσια παραγωγή θα φτάνει τα 2.000 αυτοκίνητα, ενώ η τιμή θα ξεκινά λίγο πάνω από τα 150.000 ευρώ.

Audi Urban Concept



Ανοιχτό ή κλειστό, αλλά αυστηρά διθέσιο, το νέο concept της γερμανικής φίρμας ίσως αποτελέσει τη βάση για το καινούριο Α2. Κινείται από δύο ηλεκτροκινητήρες e-tron και διαθέτει KERS. Τα πρότυπα είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο και μείγμα πολυμερούς πλαστικού με ανθρακονήματα.




Αναδημοσίευση από το τεύχος Σεπτεμβρίου Νο189 του περιοδικού ΄Playboy΄.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.