- Τράβηξε το αυτί του Τσίπρα η Μέρκελ κι εκείνος... χαχάνιζε! [εικόνες]
- MNI: E.E. και δανειστές θα είχαν αποδεχθεί τα μέτρα Τσίπρα, εάν είχαν ενημερωθεί
- Ο ΣΕΒ "καρφώνει" Τσίπρα για τον μποναμά - πείνας στους συνταξιούχους
- ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έτοιμοι για GREXIT! Επέστρεψε εκτάκτως ο Σαμαράς στην Ελλάδα!
Τράβηξε το αυτί του Τσίπρα η Μέρκελ κι εκείνος... χαχάνιζε! [εικόνες]
Γελάκια, γκριμάτσες, αγκαλίτσες και... χορατά, από...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
E.E. και δανειστές θα είχαν αποδεχθεί τα μέτρα Τσίπρα, εάν είχαν ενημερωθεί
«Βιαστική» και «ανακριβή» χαρακτηρίζουν πηγές της...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Ο ΣΕΒ "καρφώνει" Τσίπρα για τον μποναμά - πείνας στους συνταξιούχους
Κίνηση «υψηλού πολιτικού ρίσκου, που ξαναφέ...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έτοιμοι για GREXIT! Εκτάκτως ο Σαμαράς στην Ελλάδα!
Ο Αντώνης Σαμαράς ήταν χθες στις Βρυξέλλες, προκει...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011
Το αντι-facebook δημιουργήθηκε και έχει Ελληνική υπογραφή!
«Δεν είμαστε ένα ακόμα κοινωνικό δίκτυο. Είμαστε μια κοινωνική επανάσταση». Με αυτό το ανατρεπτικό σλόγκαν ξεκίνησε αθόρυβα τη λειτουργία του....
τοUnthink, που περιγράφει τον εαυτό του ως αντι-Facebook. Το νέο κοινωνικό δίκτυο (www.unthink.com), με έδρα την Τάμπα της Φλόριντα στις ΗΠΑ, από την πρώτη στιγμή σημειώνει τόσο μεγάλη ανταπόκριση μεταξύ των χρηστών, που η πρόσβαση σε αυτό έχει καταστεί δύσκολη.
Είναι αξιοσημείωτο ότι την πρωτοβουλία για τη δημιουργία του νέου δικτύου είχαν Ελληνοαμερικάνοι.
Ιδρύτρια και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Unthink Corporation, που βρίσκεται πίσω από το δίκτυο, είναι η Νατάσα Ντέντις, ενώ συνιδρυτές είναι ο Πάνος Κοντσές (που είναι επίσης πρόεδρος) και ο Σπύρος Βέρρας (που είναι και νομικός σύμβουλος), όλοι απόφοιτοι αμερικανικών πανεπιστημίων με μεγάλη επαγγελματική και επιχειρηματική εμπειρία.
Το Unthink, που εμφανίζεται «φιλοσοφημένο» και «συνειδητοποιημένο», σε μια εποχή οικονομικής κρίσης και κοινωνικής αναταραχής, ιδίως μεταξύ των νέων ανά τον κόσμο, υπόσχεται ότι δεν θα πουλήσει ποτέ τα προσωπικά δεδομένα κανενός χρήστη για να αποκομίσει χρηματικά οφέλη, ούτε θα τον «κατασκοπεύει», ούτε θα του «σερβίρει» διαφημίσεις, σε μια προφανή προσπάθεια να διαφοροποιηθεί από τις πολιτικές του Facebook και άλλων κοινωνικών δικτύων.
Οι χρήστες του Unthink έχουν την πλήρη κατοχή και τον έλεγχο των προσωπικών στοιχείων τους (όνομα, ηλικία, θρησκεία, πολιτικές πεποιθήσεις κ.α.), που θα θελήσουν να προσθέσουν στο «προφίλ» τους. Η εταιρεία που λειτουργεί το Unthink και η οποία έχει λάβει κεφάλαια περίπου 2,5 εκατ. δολαρίων από επενδυτές, θα καλεί τους χρήστες να αποφασίσουν αν θέλουν κάποιες εταιρείες να «χορηγούν» τα προφίλ τους. Με τον τρόπο αυτό, το δίκτυο θα δημιουργεί διαφημιστικά έσοδα. Οι χρήστες όμως, καταβάλλοντας το ποσό των δύο μόλις δολαρίων τον χρόνο, θα έχουν τη δυνατότητα να απαλλάσσονται από οποιαδήποτε διαφήμιση.
Ποια τύχη μπορεί να έχει το Unthink απέναντι στον κολοσσό του Facebook, που πλησιάζει πλέον τα 800 εκατ. χρήστες, θα φανεί στο μέλλον. Πάντως, σύμφωνα με αναλυτές, και μόνο η εμφάνιση ενός ακόμα «εναλλακτικού» κοινωνικού δικτύου αποτελεί σημάδι των καιρών. Δεν είναι τυχαίο ότι το Unthink έχει ήδη δημοσιοποιήσει το ιδεολογικό «μανιφέστο» του, ενώ η επικεφαλής του Νατάσα Ντέντις τόνισε πως «αν θέλουμε να είμαστε ελεύθεροι, πρέπει να ελέγχουμε τις επικοινωνίες μας».
πηγή: kathimerini.gr με πληροφορίες από AΠΕ-ΜΠΕ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.