Βαριά ονόματα του ελληνικού εφοπλισμού και προσωπικοτήτων της ελληνικής ναυτιλιακής βιομηχανίας φιγουράρουν στη λίστα με τους 100 πιο ισχυρούς και με επιρροή ανθρώπους του κλάδου, της βρετανικής ναυτιλιακής εφημερίδας Lloyd’s List. Μάλιστα δύο Έλληνες εφοπλιστές.... ο Γιώργος Οικονόμου και ο Γιάννης Αγγελικούσσης βρίσκονται στην πρώτη 10άδα ενώ η…εθνική συμμετοχή συμπληρώνεται με άλλα 12 ονόματα.
Στην πρώτη θέση πάντως βρίσκονται οι Nils Andersen και Eivind Kolding της Moller – Maersk, δυο Δανοί που σύμφωνα με τη Lloyd’s αλλάζουν τον κλάδο των container ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο Li Shenglin, Υπουργός Μεταφορών της Κίνας ο οποίος εκτιμάται ότι με τις αποφάσεις του επηρεάζει -τόσο όσο κανένας άλλος- ως μονάδα την παγκόσμια ναυτιλία. Ακολουθεί ο Νορβηγός John Fredriksen (Fredriksen Inc) ένας πανίσχυρος άνδρας που πολλοί σήμερα αποκαλούν είτε ως «Big John» είτε ως «σύγχρονο Αριστοτέλη Ωνάση». Μια ανάσα μακριά ο Ma Zehua ο άνθρωπος που αντικατέστησε τον πολύ γνωστό στην ελληνική λιμενική βιομηχανία κάπταιν Wei Jiafu της κινεζικής Cosco αν και ο τελευταίος παραμένει πρόεδρος ενώ στην πέμπτη θέση η Lloyd’s κατατάσσει τον Mike Duke, πρόεδρο της Walmart δηλαδή της μεγαλύτερης εταιρείας παγκοσμίως που μάλιστα «εισάγεται» για πρώτη φορά στη λίστα των 100 πιο ισχυρών ανδρών της ναυτιλίας καις την έκτη θέση ο Li Shaode, πρόεδρος της China Shipping Group.
Η πιο ισχυρή ελληνική προσωπικότητα, σύμφωνα με τη βρετανική εφημερίδα είναι ο Γιώργος Οικονόμου της Dryships αφού «έρχεται» έβδομος στη σχετική κατάταξη. Χαρακτηρίζεται ως ένα από τους πιο «πειρατικούς» πλοιοκτήτες που κατάφερε παρά τον αναβρασμό που επικρατεί στον τομέα των tanker να διαθέτει μια αυτοκρατορία που συνεχίζει να «ανθίζει» ενώ το…άστρο του λάμπει όλο και πιο δυνατά.
Η επιλογή της εφημερίδας για την όγδοη θέση σαφώς ξαφνιάζει αλλά είναι απολύτως δικαιολογημένη αφού σε αυτή «τοποθετείται» ο Garaad Mohammed, Σομαλός πειρατής αφού οι επιθέσεις σε πλοία ανοιχτά των ακτών της χώρας έχουν επηρεάσει σε τεράστιο βαθμό τις διά θαλάσσης μεταφορές.
Στην ένατη θέση ο επίσης Eλληνας εφοπλιστής, Γιάννης Αγγελικούσσης, ισχυρός άνδρας του ομίλου Angelicoussis Shipping, που έχει στην κατοχή περισσότερο από το 1/5 του υπό ελληνική σημαία στόλου. Χαρακτηρίζεται ως «παραδοσιακός πλοιοκτήτης» αλλά αποτελεί, κατά την Lloyd’s και την «εμπροσθοφυλακή» νέων τάσεων του κλάδου. Τη δεκάδα «κλείνει» ο Gianluigi Aponte ιδρυτής και πρόεδρος της Mediterranean Shipping Co.
Οι άλλες 12 προσωπικότητες της ελληνικής ναυτιλίας που κέρδισαν μια θέση στους 100 πιο ισχυρές προσωπικότητες του κλάδου είναι οι:
-23η Αγγελική Φράγκου, Navios. Είναι η μόνη γυναικεία παρουσία και υπάρχουν μόνο θετικά σχόλια για τον τρόπο που χειρίζεται και διαχειρίζεται την εταιρεία που βρίσκεται σε διαρκή ανοδική τροχιά.
-32ος Πήτερ Λιβανός, Cerres Shipping, ο οποίος αναδύεται ως κορυφαίος πλοιοκτήτης LNG
-55ος Σπύρος Πολέμης, πρόεδρος του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου ο οποίος για τη χρονιά που «φεύγει» τιμάται για την προσφορά του στην καταπολέμηση της πειρατείας,
-56ος Θεόδωρος Βενιάμης, πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών ο οποίος χαρακτηρίζεται ως ο «άνθρωπος κλειδί, στην βιομηχανία κλειδί, σε μια από τις χώρες κλειδί για την κρίση στην Ευρωζώνη»,
-59ος Κωστής Κωνσταντακόπουλος, Costamare o οποίος κατά τη Lloyd’s κατά το 2011 δικαιολόγησε απόλυτα την περίληψή του σε στη σχετική λίστα και σήμερα αναγνωρίζεται ως εν δυνάμει ρυθμιστής για την οπτική της Wall Street στη ναυτιλία.
-64ος Βίκτορας Ρέστης, Restis Group, «ο υπερκινητικός επιχειρηματίας με το βλέμμα του στραμμένο στην Κίνα»,
-65ος Κώστας Γραμμένος, καθηγητής επί ναυτιλιακών Cass Business School «ο οποίος έχει μυήσει πολλούς στις θετικότερες πτυχές» του κλάδου,
-67ος Κωνσταντίνος Μαρτίνoς, Thenamaris. Μεταξύ των πρώτων πλοιοκτητών που τόλμησαν να επενδύσουν σε LNG,
-84ος Ευάγγελος Μαρινάκης, Capital Maritime ο οποίος με μια «οξυδερκή συγχώνευση» κατάφερε να αποφύγει τους σκοπέλους που έχουν αναδυθεί στον τομέα των τάνκερ,
-89ος Επαμεινώνδας Εμπειρίκος, Empirikos Shipbrikers, γνωστός για την ικανότητα να επιλέγει την κατάλληλη στιγμή για να προχωρήσει σε εξαγορές,
-91ος Πήτερ Γεωργιόπουλος, General Maritime. Κατά την εφημερίδα ένα «golden boy” που όμως το 2011 έχασε το «άγγιγμα του Μίδα»,
-95ος Χαράλαμπος Φαφαλιός, πρόεδρος της Ελληνικής Επιτροπής Ναυτιλιακής Συνεργασίας του Λονδίνου (Committee) ο οποίος αποτελεί τη «φωνή» της ελληνικής πλοιοκτησίας.
- Τράβηξε το αυτί του Τσίπρα η Μέρκελ κι εκείνος... χαχάνιζε! [εικόνες]
- MNI: E.E. και δανειστές θα είχαν αποδεχθεί τα μέτρα Τσίπρα, εάν είχαν ενημερωθεί
- Ο ΣΕΒ "καρφώνει" Τσίπρα για τον μποναμά - πείνας στους συνταξιούχους
- ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έτοιμοι για GREXIT! Επέστρεψε εκτάκτως ο Σαμαράς στην Ελλάδα!
Τράβηξε το αυτί του Τσίπρα η Μέρκελ κι εκείνος... χαχάνιζε! [εικόνες]
Γελάκια, γκριμάτσες, αγκαλίτσες και... χορατά, από...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
E.E. και δανειστές θα είχαν αποδεχθεί τα μέτρα Τσίπρα, εάν είχαν ενημερωθεί
«Βιαστική» και «ανακριβή» χαρακτηρίζουν πηγές της...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Ο ΣΕΒ "καρφώνει" Τσίπρα για τον μποναμά - πείνας στους συνταξιούχους
Κίνηση «υψηλού πολιτικού ρίσκου, που ξαναφέ...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έτοιμοι για GREXIT! Εκτάκτως ο Σαμαράς στην Ελλάδα!
Ο Αντώνης Σαμαράς ήταν χθες στις Βρυξέλλες, προκει...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.