Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2012

«Είμαι μόνο μάγειρας»

Δεν είμαι μέρος της σόουμπιζ, δηλώνει ο Άκης ΠετρετζίκηςΔεν είμαι μέρος της σόουμπιζ, δηλώνει ο Άκης Πετρετζίκης...
Μέσα από τη συμμετοχή του στο «Master Chef» γνωρίσαμε τον 'Άκη Πετρετζίκη, ο οποίος εντυπωσίασε με τις μαγειρικές του ικανότητες.
Μετά την επιτυχία του στο μαγειρικό σόου, μπήκε ξαφνικά στο χώρο της σόουμπιζ όμως όπως λέει δεν ήταν αυτός ο αυτοσκοπός του. Ο σεφ βρέθηκε να μαγειρεύει στην εκπομπή «Πρωινό mou». Ο κόσμος της σόουμπιζ δεν τον εντυπωσιάζει και αποφεύγει να εμφανίζεται σε κοσμικές εκδηλώσεις.
«Εσείς με έχετε δει συχνά σε πολλά event;». «Δεν είμαι μέρος της σόουμπιζ και δεν φιλοδοξώ να γίνω. Το λέω συνέχεια και θα το ξαναπώ: είμαι μάγειρας», δήλωσε σε περιοδικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.