Με επιστολή του προς τον υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων και τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών ΟΑΣΑ, ο Συνήγορος προτείνει, επίσης, την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού με προσωπικό ασφαλείας κατά τη διάρκεια των απεργιών στις αστικές συγκοινωνίες.
Όπως εξηγείται στη σχετική επιστολή, οι πολίτες διαμαρτυρήθηκαν τόσο για την ταλαιπωρία που υφίστανται κατά τη διάρκεια των απεργιών όσο και για την οικονομική τους απώλεια αφού δεν μπόρεσαν να χρησιμοποιήσουν τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών τις ημέρες τις απεργίας.
Δεδομένου, όμως, ότι σε περίπτωση απεργίας υπάρχει η υποχρέωση διάθεσης προσωπικού ασφαλείας, ενώ δεν προβλέπεται διαδικασία αποζημίωσης, ο Συνήγορος του Πολίτη εισηγείται:
- Την ενιαία αντιμετώπιση σε όλους τους «Χάρτες Υποχρεώσεων προς τους Καταναλωτές» (των αστικών και λοιπών συγκοινωνιών) του θέματος της αποζημίωσης των επιβατών κατά τη διάρκεια απεργίας.
- Την αναπροσαρμογή του Χάρτη Υποχρεώσεων προς τους Καταναλωτές του ΟΑΣΑ ώστε να προβλέπεται διαδικασία αποζημίωσης σε περίπτωση απεργιακών κινητοποιήσεων, υπό τη μορφή ενδεχομένως παροχής εισιτηρίων για κάθε ημέρα απεργίας στους κατόχους κάρτας πολλαπλών διαδρομών.
- Τη δυνατότητα εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού μερικώς, με προσωπικό ασφαλείας (π.χ. λειτουργία συγκεκριμένων δρομολογίων με μεγάλη επιβατική κίνηση, μόνο σε ώρες αιχμής).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.