Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Ο Μουρίνιο μίλησε για τον... εχθρό του Γκουαρντιόλα, που εγκαταλείπει τον πάγκο της Μπαρτσελόνα

http://www.premierleague.gr/wp-content/uploads/2012/03/mourinho-guardiola.jpg
"Δεν έχω να σχολιάσω την απόφαση του Γκουαρντιόλα. Είναι δική του. Όταν απολύεται ένας προπονητής πρέπει να του δείχνουμε αλληλεγγύη. Πολλές ομάδες που απολύουν προπονητές αξίζουν κριτική, αλλά η υπόθεσή Γκουαρντιόλα είναι εντελώς διαφορετική"...

σχολίασε ο Ζοσέ Μουρίνιο όταν ρωτήθηκε σχετικά στη συνέντευξη Τύπου ενόψει του αγώνα με την Αθλέτικ.

"Είναι μια προσωπική απόφαση, εκείνος γνωρίζει το "γιατί" και αν θέλει μπορεί να το εξηγήσει. Το πιο σημαντικό πράγμα είναι ότι είναι ευχαριστημένος με την απόφασή του", συμπλήρωσε ο Πορτογάλος τεχνικός.

"Είμαι προπονητής εδώ και 12 χρόνια και θα με ενοχλούσε να ερχόταν ο Ιούνιος και να ξέρω ότι δεν έχω μπροστά μου αγωνιστικές υποχρεώσεις. Ομως, πρέπει να σεβόμαστε τις επιλογές του καθενός.

Αν για τον Γκουαρντιόλα η ευχαρίστηση της ζωής βρίσκεται σε ένα διάλειμμα από το ποδόσφαιρο, καλά κάνει. Του στέλνω μια αγκαλιά", τελείωσε την αναφορά του για τον προπονητή της Μπαρτσελόνα ο Μουρίνιο.

Όσο για τον διάδοχο του Πεπ, Τίτο Βιλανόβα, με τον οποίο είχε ένα επεισόδιο πριν μερικούς μήνες στο Καμπ Νόου, δήλωσε:

"Αποφάσισαν ότι ο Βιλανόβα είναι ο ιδανικός και είμαι βέβαιος ότι ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν. Δεν μπορώ φυσικά να του ευχηθώ καλή τύχη γιατί η Μπαρτσελόνα παραμένει η μεγάλη μας αντίπαλος για τον τίτλο. Ειλικρινά, για εμάς δεν αλλάζει τίποτα αυτή η αλλαγή προπονητή"
"Στιγμή μεγάλης απόλαυσης"

Η Ρεάλ αν νικήσει στο Μπιλμπάο θα κατακτήσει το πρωτάθλημα ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα της Μπαρτσελόνα και ο Πορτογάλος ρωτήθηκε πως νιώθει για αυτή την προοπτική.

"Μέχρι να πάρουμε τον τίτλο, όλα αυτά είναι υποθετικά. Συνήθως είμαι ήρεμος. Δεν θα είναι αυτός ο τελευταίος μου τίτλος, θα έχω και άλλες ευκαιρίες να πανηγυρίσω. Δεν είμαι ο άνθρωπος των μεγάλων πανηγυρισμών.

Αλλά δεν το κρύβω ότι ένας από τους στόχους μου είναι να πάρω το πρωτάθλημα στα τρία μεγαλύτερα πρωταθλήματα. Αν το κάνω αυτό, είμαι σίγουρος ότι αυτή θα είναι μια στιγμή μεγάλης απόλαυσης για μένα", σχολίασε χαρακτηριστικά.

Ο Πορτογάλος προπονητής έχει ήδη ανέβει στην κορυφή της Αγγλίας με την Τσέλσι και στην αντίστοιχη της Ιταλίας με την Ίντερ.

Τέλος απάντησε στις φήμες ότι δεν θέλει να συνεργαστεί με τον Ζινεντίν Ζιντάν τη νέα χρονιά. "Είναι ψέμα", τόνισε ο Special One.

Πηγή:Sport24


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.