Πριν από περίπου τρεις εβδομάδες, μια είδηση κυριάρχησε στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης της Νιγηρίας, που ασχολούνται με τη μουσική αλλά και τις επιχειρήσεις. Ενα από τα αστέρια της μουσικής ραπ στη χώρα, ο Τζουντ Αμπάγκα, γνωστός με τα αρχικά Μ. Ι., θα συνεργασθεί με την Chipita Nigeria....
προκειμένου το τραγούδι που είχε κυκλοφορήσει πρόσφατα με τον τίτλο «7 Days» (μτφ. 7 ημέρες) να αποτελέσει και τη μουσική της διαφήμισης για το σήμα κατατεθέν της Chipita, το κρουασάν «7 Days». Η επιλογή αυτή εντάσσεται προφανώς στην ευρύτερη στρατηγική της Chipita, η οποία με αφετηρία τη Νιγηρία, επιχειρεί να «κατακτήσει» και την Αφρική (μετά τη Μέση Ανατολή), με βασικό της όπλο το... κρουασάν.
Ειδικότερα, όπως επεσήμανε στην "Καθημερινή" ο γενικός διευθυντής της Chipita στη Νιγηρία, κ. Αντ. Νικολόπουλος, το όραμα της εταιρείας είναι, σε πέντε χρόνια το κρουασάν και τα επιμέρους προϊόντα της ίδιας σειράς να έχουν γίνει τόσο δημοφιλή στη Νιγηρία και στις υπόλοιπες χώρες της Αφρικής, όσο έχουν γίνει ήδη στις αγορές της Ευρώπης, της Αμερικής και της Μέσης Ανατολής. Ο στόχος αυτός θα επιτευχθεί, σύμφωνα με την εταιρεία, με ισχυρή διαφημιστική καμπάνια, με αποτελεσματικά δίκτυα διανομής, καθώς και με αποτελεσματική στρατηγική ανάπτυξης των προϊόντων, η οποία θα λαμβάνει υπόψη τις τοπικές ιδιαιτερότητες.
«Σήμερα, η αγορά ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών της Νιγηρίας αντιμετωπίζει διαρκώς προκλήσεις. Το πώς βλέπουμε αυτές τις προκλήσεις μάς καθορίζει. Εάν επιλέξουμε να τις δούμε ως εμπόδια, τότε μετατρέπονται σε προβλήματα. Εμείς επιλέγουμε να βλέπουμε αυτές τις προκλήσεις ως βήμα, ως ευκαιρία, για να επιτύχουμε περισσότερα», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Νικολόπουλος, κατά την παρουσίαση του προϊόντος στο Λάγος της Νιγηρίας. Από την πλευρά του ο επικεφαλής της Chipita, κ. Σπύρος Θεοδωρόπουλος, επεσήμανε: «Γνωρίζουμε καλά τις προκλήσεις της χώρας.
Ωστόσο, υπάρχει τεράστια ανεκμετάλλευτη προοπτική και γι’ αυτό πιστεύουμε ότι είναι μια πολύ μεγάλη αγορά για τους ξένους επενδυτές.
Η πρώτη κίνηση της Chipita στη Νιγηρία έγινε το 2005, όταν προχώρησε σε συμφωνία με τον όμιλο Λεβέντη για τη δημιουργία κοινοπραξίας που επρόκειτο να δραστηριοποιηθεί στην παραγωγή, διανομή και διάθεση προϊόντων κρουασάν, με τη συμμετοχή κατά 60% της μετόχου της A. G. Leventis (Nigeria) Plc και κατά 40% της Chipita. Τώρα, την παραγωγή του κρουασάν έχει αναλάβει η Chipita Nigeria, θυγατρική κατά 100% της Chipita Συμμετοχών. Επισημαίνεται ότι, σήμερα, η εταιρεία διαθέτει συνολικά 10 εργοστάσια σε Ελλάδα, Ρωσία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Πολωνία, Αμερική και Νιγηρία, ενώ συμμετέχει μέσω joint ventures σε μονάδες στην Αίγυπτο, στην Πορτογαλία, στη Σαουδική Αραβία και στο Μεξικό. Συνολικά, η παρουσία της Chipita ξεπερνάει τις 35 χώρες, ενώ ο τζίρος της πλησιάζει τα 500 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων μόλις το 20% πραγματοποιείται στην Ελλάδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.