Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Μαυρίδη σε Παπαρίζου: "Εκείνη είναι υπεράνω κι εγώ είμαι ο μ@λ@κ@ς της υπόθεσης;"

Η κόντρα ανάμεσα στην Έλενα Παπαρίζου και τον Τόνι Μαυρίδη δεν έχει τέλος. Αυτή τη φορά ο μάνατζερ μίλησε στην «Μεσημεριανή Μελέτη» και είπε...

οτι τον ενόχλησε η συνέντευξη της τραγουδίστριας στον Πέτρο Κωστόπουλο. «Με ενόχλησε η συνέντευξη στον Κωστόπουλο. Γιατί μίλησε για την προσωπική μας ζωή. Κι όπως κι εκείνη δεν θέλει να μιλάνε για την προσωπική της ζωή, το ίδιο ισχύει και για μένα. Ντράπηκα γιατί έχω οικογένεια όπως έχει κι εκείνη. Αν εγώ είχα σεξουαλική ζωή μαζί της ή όχι, αυτά με το δάχτυλο τα νεύματα με ενόχλησαν πολύ! Ότι πήγε στο σπίτι μας και με βρήκε με την κοπέλα δεν αληθεύει. Εγώ χώρισα με την Έλενα Απρίλιο. Πρώτη φορά ήρθε σπίτι μας τον Οκτώβριο. Είχαν περάσει 6-7 μήνες...».
Μιλώντας για τα εξώδικα, είπε: «Δεν μου άρεσε ακόμη που πήγε και είπε ότι εγώ αποσύρω τα εξώδικα. Τι είναι αυτό; ότι εκείνη είναι υπεράνω κι εγώ είμαι ο μ@λ@κ@ς της υπόθεσης; Θα μπορούσε να πάρει ο δικηγόρος της το δικό μου και να πει κάναμε λάθος. Αλλά να βγαίνεις και να λες όλ΄αυτά, υπάρχει κάτι άλλο από πίσω. Όταν τελειώνει κάτι μέσα σου, τελειώνει! Δεν σημαίνει ότι δεν την αγαπάω σαν άνθρωπο. Έκανε τον κύκλο του. Ήταν 12 χρόνια πολύ ωραία... Πέρασε αυτός ο έρωτας. Προχωράμε!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.