Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

"Πέθανε" ο ΟΔΔΥ - σκουριάζουν οι θησαυροί!

Απώλειες δεκάδων εκατ. ευρώ από τις χαμένες δημοπρασίες

Απλήρωτοι για 6 μήνες οι περίπου 80 εργαζόμενοι του Οργανισμού. Οι αρμόδιοι εδώ και 8 μήνες «μελετούν» τους όρους των δημοπρασιών! Ανενεργές παραμένουν για μήνες και οι online δημοπρασίες λόγω γραφειοκρατίας...



Μόλις 2 φύλακες φυλάνε το «θησαυρό» της Μαγουλέζας των 260 στρεμμάτων!

Αφύλακτα και οι υπόλοιπες εγκαταστάσεις του πρώην ΟΔΔΥ στην υπόλοιπη Ελλάδα

Εκατοντάδες πολίτες περιμένουν να ανοίξουν και πάλι οι δημοπρασίες για να αποκτήσουν κάποιο μικρό ΙΧ άτοκα ή κάποιο μεγαλύτερο με όφελος το μειωμένο κατά 50% τεκμήριο.

Δεκάδες εκατομμύρια ευρώ έχει χάσει το κράτος από το «πάγωμα» των δημοπρασιών του πρώην Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Υλικού (ΟΔΔΥ) ο οποίος καταργήθηκε στις 25 Νοεμβρίου του 2011, μετονομάστηκε σε Διεύθυνση Διαχείρισης Δημοσίου Υλικού (ΔΔΔΥ) και έκτοτε δεν έχει πραγματοποιήσει καμία απολύτως δημοπρασία!

Ωστόσο το κράτος σε μια τόσο κρίσιμη περίοδο για τα οικονομικά της αντί να επιλύσει άμεσα τα όποια προβλήματα έχουν προκύψει φαίνεται να ακολουθεί το δρόμο της γραφειοκρατίας χάνοντας πολύτιμα έσοδα.

Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες της «Ημερησίας» τον Νοέμβριο του 2011 καταργήθηκε ο ΟΔΔΥ και μετατράπηκε σε Διεύθυνση η οποία ανήκει στην 19η Διεύθυνση Τελωνείων. Έκτοτε οι ιθύνοντες της Διεύθυνσης Διαχείρισης Δημοσίου Υλικού μελετούν τους όρους των δημοπρασιών χωρίς όμως να έχουν καταλήξει καταφέρει να τους συντάξουν με αποτέλεσμα να μην πραγματοποιούνται εκποιήσεις.

Όμως το θέμα δεν σταματά εδώ καθώς οι περίπου 80 εργαζόμενοι του πρώην ΟΔΔΥ έμειναν χωρίς μισθό περίπου 6 μήνες μέχρις να δημοσιευθεί σε ΦΕΚ της Εφημερίδας της Κυβέρνησης η μετάταξή τους. Βέβαια έπειτα από 6 μήνες χωρίς μισθό πριν από λίγες ημέρες τους καταβλήθηκαν αναδρομικά τα χρωστούμενα όχι όμως βάσει του μισθού που λάμβαναν στον ΟΔΔΥ αλλά βάσει των Ενιαίου Μισθολογίου που κυμαίνονταν σε τουλάχιστον 40% λιγότερα χρήματα.

Αφύλακτος θησαυρός

Οι εγκαταστάσεις του πρώην ΟΔΔΥ κυρίως στην Μαγουλέζας συνολικής έκτασης 260 στρεμμάτων περιέχουν πραγματικά έναν αναξιοποίητο θησαυρό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων αυτοκίνητα, φορτηγά, σκάφη και πολλά ακριβά υλικά. Πέραν λοιπόν του γεγονότος πως έχουν παγώσει οι δημοπρασίες από το Νοέμβριο του 2011 ένα ακόμη τεράστιο θέμα έχει προκύψει σε όλες τις εγκαταστάσεις του ΟΔΔΥ που έχει να κάνει με τη φύλαξη όλων των αντικειμένων που φυλάσσονται μέχρι να εκποιηθούν. Ο λόγος είναι απλός καθώς οι εταιρείες security με τις οποίες συνεργάζονταν ο πρώην ΟΔΔΥ δεν υπάρχουν πια καθώς είχαν σταματήσει να πληρώνονται για τις υπηρεσίες τους με αποτέλεσμα στην Μαγούλα να υπάρχουν 1 με 2 φύλακες τη νύχτα για να επιβλέπουν μια έκταση 260 στρεμμάτων κάτι το οποίο είναι αδιανόητο και αδύνατο!

Το ίδιο ακριβώς πράγμα συμβαίνει και στις υπόλοιπες εγκαταστάσεις του πρώην ΟΔΔΥ με αποτέλεσμα να δρουν ανενόχλητα τα κυκλώματα χωρίς να τους παίρνει κανείς είδηση…

Online Δημοπρασίες

Τον Ιούνιο του 2008 ο ΟΔΔΥ δημιούργησε και λειτούργησε το ηλεκτρονικό σύστημα online δημοπρασιών. Έκτοτε είχαν πραγματοποιηθεί δεκάδες δημοπρασίες αυτοκινήτων, σκαφών, φορτηγών και υλικών μέχρι την 25η Νοεμβρίου που έκλεισε ο Οργανισμός. Εδώ ακριβώς εστιάζεται και το μεγάλο πρόβλημα της ελληνικής γραφειοκρατίας καθώς όλες οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την τεχνολογία για την μείωση των εξόδων και αύξηση των εσόδων. Στην περίπτωση όμως του Δημοσίου η τεχνολογία φαίνεται πως είναι περιττή και έκτοτε η ιστοσελίδα ηλεκτρονικών δημοπρασιών του πρώην ΟΔΔΥ υφίσταται μεν στο Διαδίκτυο αλλά έχει παραμείνει κολλημένη στην τελευταία δημοπρασία του Νοεμβρίου.

Θα μπορούσε βέβαια να συνεχίσει την λειτουργία της χωρίς καμία διακοπή εκποιώντας αυτοκίνητα, σκάφη και άλλα υλικά συνεισφέροντας στα δημοσιονομικά έσοδα αλλά η γραφειοκρατία και εδώ έκανε το θαύμα της απενεργοποιώντας πλήρως το site που μόνο έσοδα μπορούσε να προσφέρει στο κράτος…

Ευελπιστούμε βέβαια οι αρμόδιοι να βρουν σύντομα τους όρους των δημοπρασιών καθώς εκατοντάδες πολίτες περιμένουν να ξεκινήσουν και πάλι οι δημοπρασίες κυρίως αυτοκινήτων ώστε να μπορέσουν να αποκτήσουν ένα μικρό αυτοκινητάκι με ευνοϊκό άτοκο διακανονισμό ή ένα μεγαλύτερου κυβισμού με όφελος τη μείωση του τεκμηρίου κατά 50%.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.