Εξακολουθεί να είναι best seller
Του Βαγγέλη Γκούμα
Αν και πρόκειται να αντικατασταθεί με ένα νέο μοντέλο τo Opel Corsa διαθέτει προσόντα που το βοηθούν να υπερασπίζεται με επιτυχία τον τίτλο του best seller.Μάλιστα στην diesel έκδοση 1.3 DTE ecoFLEX...
αποτελεί μια οικονομική αξιόπιστη πρόταση που θα σας «υπηρετεί»χωρίς προβλήματα για πολλά χρόνια ακόμη και χωρίς οικονομική επιβάρυνση.
Στην «καρδιά» του βρίσκεται ο…
4κύλινδρος, 16βάλβιδος, πετρελαιοκινητήρας turbo των 1248 κ.εκ. με άμεσο ψεκασμό ,που ουσιαστικά «απογειώνει» την όλη εικόνα του Corsa. Aποδίδει 95 άλογα στις 4000σ.α.λ. έχει άμεση απόκριση στο γκάζι ,«γεμίζει» γρήγορα από τις 2000 σ.α.λ. με τη μέγιστη τιμή της ροπής των 19,4 κιλών να εμφανίζεται από τις 1750 σ.α.λ. μέχρι τις 3250 σ.α.λ. Το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με την αραιή κλιμάκωση, κρατά χαμηλά τις στροφές του κινητήρα και την μικτή κατανάλωση, που σε όλη την διάρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασε τα 5,5 λίτρα ανά /100 χλμ. Στην οικονομία καυσίμου συμβάλλουν το άψογο σε λειτουργία σύστημα Start-stop , αλλά και οι ανασχεδιασμένες εισαγωγές του αέρα. Τα 95 γρ./χλμ. εκπομπές CO2 που εκπέμπει το πετρελαιοκίνητο Corsa «γλυτώνουν» τον ιδιοκτήτη του από τα τέλη κυκλοφορίας. Όσο για τις επιδόσεις τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 12,3 δευτερόλεπτα ενώ είδαμε την βελόνα του ταχύμετρου να αγγίζει τα 177 χλμ./ωρα.
Το Corsa μετά την τελευταία ανανέωση που…
δέχτηκε , αναβαθμίστηκε και στην οδική συμπεριφορά με αλλαγές στην ρύθμιση της ανάρτησης αλλά και στην ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού. Το αμάξωμα παραμένει σταθερό στις στροφές ακόμη και με παραπάνω χιλιόμετρα, χωρίς να εμφανίζεται τι αίσθημα ανησυχίας στους επιβάτες. Την ίδια στιγμή οι κλίσεις στις στροφές είναι μειωμένες , η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή και η ανάρτηση «φιλτράρει» με αποτελεσματικό τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Θα επιθυμούσαμε λίγο καλύτερη πληροφόρηση από το τιμόνι αλλά σε σχέση με άλλα νεότερα μοντέλα το Corsa δίνει καλύτερη πληροφόρηση.
Στα ατού το σύστημα πολυμέσων Touch & Connect με…
έγχρωμη οθόνη αφής 5 ιντσών, καθώς και είσοδοι Aux-in και USB με σύνδεση Bluetooth. Το Corsa διαθέτει από τους πιο άνετους χώρους στην κατηγορία του ενώ πάνω από το μέσο όρο είναι το πορτμπαγκάζ των 285 λίτρων με την χωρητικότητα να αυξάνεται με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος που σχηματίζει επίπεδο χώρο. Στο ποιοτικό εσωτερικό δεν λείπουν οι πρακτικές θήκες που έχουν και αυτές μεγάλη χωρητικότητα. Η συμβίωση με το Corsa για μια εβδομάδα μας βόλεψε ιδιαίτερα καθώς και το πρατήριο καυσίμων δεν το επισκεφτήκαμε αν και κάναμε πολλά χιλιόμετρα και μας ικανοποίησε τόσο στην κίνηση μέσα στην πόλη όσο και στον ανοιχτό δρόμο. Με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας το Opel Corsa 1,3 ecoFLEX κρατάει τον τίτλο του best seller που για να το γνωρίσεις χρειάζεσαι 14562 ευρώ με απόσυρση.
Του Βαγγέλη Γκούμα
Αν και πρόκειται να αντικατασταθεί με ένα νέο μοντέλο τo Opel Corsa διαθέτει προσόντα που το βοηθούν να υπερασπίζεται με επιτυχία τον τίτλο του best seller.Μάλιστα στην diesel έκδοση 1.3 DTE ecoFLEX...
αποτελεί μια οικονομική αξιόπιστη πρόταση που θα σας «υπηρετεί»χωρίς προβλήματα για πολλά χρόνια ακόμη και χωρίς οικονομική επιβάρυνση.
Στην «καρδιά» του βρίσκεται ο…
4κύλινδρος, 16βάλβιδος, πετρελαιοκινητήρας turbo των 1248 κ.εκ. με άμεσο ψεκασμό ,που ουσιαστικά «απογειώνει» την όλη εικόνα του Corsa. Aποδίδει 95 άλογα στις 4000σ.α.λ. έχει άμεση απόκριση στο γκάζι ,«γεμίζει» γρήγορα από τις 2000 σ.α.λ. με τη μέγιστη τιμή της ροπής των 19,4 κιλών να εμφανίζεται από τις 1750 σ.α.λ. μέχρι τις 3250 σ.α.λ. Το 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με την αραιή κλιμάκωση, κρατά χαμηλά τις στροφές του κινητήρα και την μικτή κατανάλωση, που σε όλη την διάρκεια της δοκιμής δεν ξεπέρασε τα 5,5 λίτρα ανά /100 χλμ. Στην οικονομία καυσίμου συμβάλλουν το άψογο σε λειτουργία σύστημα Start-stop , αλλά και οι ανασχεδιασμένες εισαγωγές του αέρα. Τα 95 γρ./χλμ. εκπομπές CO2 που εκπέμπει το πετρελαιοκίνητο Corsa «γλυτώνουν» τον ιδιοκτήτη του από τα τέλη κυκλοφορίας. Όσο για τις επιδόσεις τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 12,3 δευτερόλεπτα ενώ είδαμε την βελόνα του ταχύμετρου να αγγίζει τα 177 χλμ./ωρα.
Το Corsa μετά την τελευταία ανανέωση που…
δέχτηκε , αναβαθμίστηκε και στην οδική συμπεριφορά με αλλαγές στην ρύθμιση της ανάρτησης αλλά και στην ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού. Το αμάξωμα παραμένει σταθερό στις στροφές ακόμη και με παραπάνω χιλιόμετρα, χωρίς να εμφανίζεται τι αίσθημα ανησυχίας στους επιβάτες. Την ίδια στιγμή οι κλίσεις στις στροφές είναι μειωμένες , η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή και η ανάρτηση «φιλτράρει» με αποτελεσματικό τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Θα επιθυμούσαμε λίγο καλύτερη πληροφόρηση από το τιμόνι αλλά σε σχέση με άλλα νεότερα μοντέλα το Corsa δίνει καλύτερη πληροφόρηση.
Στα ατού το σύστημα πολυμέσων Touch & Connect με…
έγχρωμη οθόνη αφής 5 ιντσών, καθώς και είσοδοι Aux-in και USB με σύνδεση Bluetooth. Το Corsa διαθέτει από τους πιο άνετους χώρους στην κατηγορία του ενώ πάνω από το μέσο όρο είναι το πορτμπαγκάζ των 285 λίτρων με την χωρητικότητα να αυξάνεται με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος που σχηματίζει επίπεδο χώρο. Στο ποιοτικό εσωτερικό δεν λείπουν οι πρακτικές θήκες που έχουν και αυτές μεγάλη χωρητικότητα. Η συμβίωση με το Corsa για μια εβδομάδα μας βόλεψε ιδιαίτερα καθώς και το πρατήριο καυσίμων δεν το επισκεφτήκαμε αν και κάναμε πολλά χιλιόμετρα και μας ικανοποίησε τόσο στην κίνηση μέσα στην πόλη όσο και στον ανοιχτό δρόμο. Με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας το Opel Corsa 1,3 ecoFLEX κρατάει τον τίτλο του best seller που για να το γνωρίσεις χρειάζεσαι 14562 ευρώ με απόσυρση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.