O OTEtv που πήρε τα δικαιώματα του Champions League για την επόμενη σεζόν ετοιμάζεται για μεγάλο μπάσιμο. Στον αντίποδα, ο όμιλος NOVA-Forthnet μειώνει δραματικά τα τιμολόγιά του κάνοντας εξωπραγματικές προσφορές για να προσελκύσεις νέους συνδρομητές ή να κρατήσει τους υπάρχοντες...
Ιστορικά
υψηλά σε συνολικές συνδρομές καθώς και σε συνδρομητές 3play, payTV και
broadband πέτυχε ο όμιλος Forthnet, με 41,3% αύξηση στις συνδρομές
3play, 20,2% αύξηση στις συνδρομές συνδρομητικής τηλεόρασης 10,4% αύξηση
στις συνδρομές broadband και αύξηση 1,7 ποσοστιαίων μονάδων στο μερίδιο
αγοράς του LLU.
«Η Forthnet επιδεικνύει ανθεκτικότητα στις αρνητικές τάσεις που παρουσιάζει ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών, καταγράφοντας καλύτερη πορεία από την υπόλοιπη αγορά. Η στρατηγική διαφοροποίησης μας από τον ανταγωνισμό συμβάλλει στη σταθεροποίηση των οικονομικών μας μεγεθών και στην αύξηση της συνδρομητικής μας βάσης».
Λειτουργικά Αποτελέσματα
Συνδυαστικές Υπηρεσίες/3Play
Στο τέλος του Σεπτεμβρίου του 2014, τα νοικοκυριά με 3Play/ συνδυαστικές υπηρεσίες της Forthnet, ανήλθαν στα 355,9 χιλιάδες, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 41,3%, σε σχέση με το 3ο τρίμηνο του 2013, ενισχύοντας την παρουσία της Forthnet στα ελληνικά νοικοκυριά. Αντίστοιχα, αύξηση σημειώθηκε στο μερίδιο των συνδρομητών Nova 3Play, σε σχέση με το σύνολο της συνδρομητικής βάσης της Forthnet, με την τάση αυτή να δρα υποστηρικτικά, τόσο στο μέσο έσοδο ανά συνδρομητή, όσο και στην ενίσχυση της πιστότητας των πελατών.
Στο τέλος του 3ου τριμήνου του 2014, οι συνδρομητές τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών αυξήθηκαν κατά 10,4% συγκριτικά με πέρυσι, καθώς ανήλθαν στους 673,2 χιλιάδες. Τους τελευταίους 12 μήνες, το μερίδιο αγοράς της Forthnet σε συνδρομητές LLU, αυξήθηκε κατά 1,7 ποσοστιαίες μονάδες, επαληθεύοντας την απήχηση του Nova 3Play.
Στο 3ο τρίμηνο του 2014, η συνδρομητική βάση παρουσίασε αύξηση 20,2% συγκριτικά με πέρυσι, φτάνοντας στο ιστορικό υψηλό των 504,4 χιλιάδων συνδρομητών. Η εξάπλωση των υπηρεσιών 3play αναμένεται να συνεχίσει να είναι ο κύριος άξονας ανάπτυξης της αγοράς συνδρομητικής τηλεόρασης.
Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το 9μηνο του 2014, ανήλθε στα €283,9εκ., παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με το 9μηνο του 2013, εξαιτίας της μείωσης των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα. Η μεταβολή του τζίρου, προσαρμοσμένη όσον αφορά στο λογιστικό χειρισμό των εσόδων, στα οποία η εταιρεία λειτουργεί ως ενδιάμεσος πάροχος, είναι στο επίπεδο του 0,3%. Η από 1/1/14 μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά τηλεπικοινωνιακά δίκτυα επηρέασε τα έσοδα στο 9μηνο κατά €3,7 εκατ.
Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το 3ο τρίμηνο του 2014, ανήλθε στα €89,5εκ., παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με το 3ο τρίμηνο του 2013 εξαιτίας της μείωσης των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα. Η μεταβολή του τζίρου, προσαρμοσμένη όσον αφορά στο λογιστικό χειρισμό των εσόδων, στα οποία η εταιρεία λειτουργεί ως ενδιάμεσος πάροχος, είναι στο επίπεδο του -2,5%. Η από 1/1/14 μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά τηλεπικοινωνιακά δίκτυα επηρέασε τα έσοδα στο 3ο τρίμηνο κατά €2 εκατ.
Πρόσφατες Εξελίξεις
Στις 31 Οκτωβρίου του 2014, η εταιρεία κατέθεσε βελτιωμένη πρόταση για την αναχρηματοδότηση του υφιστάμενου δανεισμού προς τις δανείστριες τράπεζες. Στο πλαίσιο αυτό, ξεκίνησε προπαρασκευαστικές ενέργειες για την άντληση κεφαλαίων μέσω της έκδοσης μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου, σύμφωνα με σχετική εξουσιοδότηση που έχει ήδη παρασχεθεί στο Διοικητικό Συμβούλιο. Το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας αναμένεται να λάβει την οριστική του απόφαση επί αυτού του θέματος μέχρι το τέλος του έτους, ανάλογα με την έκβαση των δυο μη-δεσμευτικών προτάσεων που έχει ανακοινώσει και άλλους παράγοντες που δύνανται να επηρεάσουν τη λήψη μιας τέτοιας απόφασης.
Η εταιρεία ανακοίνωσε την ανανέωση της συμφωνίας με τη Disney, για αποκλειστική μετάδοση περιεχομένου μέσω συνδρομητικής τηλεόρασης, εξασφαλίζοντας κινηματογραφικές ταινίες από ένα από τα κορυφαία στούντιο του κόσμου.
Η Forthnet βελτιώνοντας συνέχεια την εμπειρία των συνδρομητών της, παρουσίασε την ανασχεδιασμένη υπηρεσία e-bill, καθώς και το νέο e-shop.
|
Q3 2014
|
Q3 2013
|
Δ
|
Συνολικές συνδρομές |
1.177.651
|
1.029.709
|
14,4%
|
Μοναδικά νοικοκυριά |
821.789
|
777.817
|
5,7%
|
Συνδυαστικές υπηρεσίες/3play |
355.862
|
251.892
|
41,3%
|
Συνδρομητές Broadband |
673.210
|
609.870
|
10,4%
|
Συνδρομητές PayTV στην Ελλάδα |
504.441
|
419.839
|
20,2%
|
|
Q3 2014
|
Q3 2013
|
Δ
|
9M 2014
|
9M 2013
|
Δ
|
Συνολικά έσοδα
(ομαλοποιημένα .000€) |
91.865
|
94.254
|
-2,5%
|
288.191
|
287.376
|
0,3%
|
Δημοσιευμένα EBITDA
(.000€) |
14.968
|
14.063
|
6,4%
|
47.259
|
41.368
|
14,2%
|
Προσαρμοσμένα EBITDA (.000€) |
15.587
|
15.939
|
-2,2%
|
47.877
|
50.114
|
-4,5%
|
Σύμφωνα με το Διευθύνοντα Σύμβουλο, κ. Πάνο Παπαδόπουλο:
«Η Forthnet επιδεικνύει ανθεκτικότητα στις αρνητικές τάσεις που παρουσιάζει ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών, καταγράφοντας καλύτερη πορεία από την υπόλοιπη αγορά. Η στρατηγική διαφοροποίησης μας από τον ανταγωνισμό συμβάλλει στη σταθεροποίηση των οικονομικών μας μεγεθών και στην αύξηση της συνδρομητικής μας βάσης».
Λειτουργικά Αποτελέσματα
Συνδυαστικές Υπηρεσίες/3Play
Στο τέλος του Σεπτεμβρίου του 2014, τα νοικοκυριά με 3Play/ συνδυαστικές υπηρεσίες της Forthnet, ανήλθαν στα 355,9 χιλιάδες, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 41,3%, σε σχέση με το 3ο τρίμηνο του 2013, ενισχύοντας την παρουσία της Forthnet στα ελληνικά νοικοκυριά. Αντίστοιχα, αύξηση σημειώθηκε στο μερίδιο των συνδρομητών Nova 3Play, σε σχέση με το σύνολο της συνδρομητικής βάσης της Forthnet, με την τάση αυτή να δρα υποστηρικτικά, τόσο στο μέσο έσοδο ανά συνδρομητή, όσο και στην ενίσχυση της πιστότητας των πελατών.
|
Q3 2014
|
Q3 2013
|
Δ
|
Νοικοκυριά με 3Play/ συνδυαστικές υπηρεσίες |
355.862
|
251.892
|
41,3%
|
Ποσοστό νοικοκυριών με 3Play/ συνδυαστικές υπηρεσίες |
43,3%
|
32,4%
|
+10,9π.μ.
|
Νέα νοικοκυριά με 3Play/ συνδυαστικές υπηρεσίες |
11.443
|
47.342
|
-75,8%
|
Τηλεπικοινωνιακές Υπηρεσίες
Στο τέλος του 3ου τριμήνου του 2014, οι συνδρομητές τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών αυξήθηκαν κατά 10,4% συγκριτικά με πέρυσι, καθώς ανήλθαν στους 673,2 χιλιάδες. Τους τελευταίους 12 μήνες, το μερίδιο αγοράς της Forthnet σε συνδρομητές LLU, αυξήθηκε κατά 1,7 ποσοστιαίες μονάδες, επαληθεύοντας την απήχηση του Nova 3Play.
|
Q3 2014
|
Q3 2013
|
Δ
|
Συνδρομητές Broadband |
673.210
|
609.870
|
10,4%
|
Νέοι συνδρομητές |
5.391
|
12.162
|
-55,7%
|
Ενεργοί συνδρομητές LLU |
643.910
|
571.436
|
12,7%
|
Ποσοστό LLU |
95,6%
|
93,7%
|
+1,9π.μ.
|
Νέοι συνδρομητές LLU |
3.717
|
22.204
|
-83,3%
|
Μερίδιο αγοράς σε νέους συνδρομητές |
25,3%
|
183,0%
|
-157,7π.μ.
|
Συνολικό μερίδιο αγοράς LLU |
32,4%
|
30,7%
|
+1,7π.μ.
|
Υπηρεσίες Συνδρομητικής Τηλεόρασης
Στο 3ο τρίμηνο του 2014, η συνδρομητική βάση παρουσίασε αύξηση 20,2% συγκριτικά με πέρυσι, φτάνοντας στο ιστορικό υψηλό των 504,4 χιλιάδων συνδρομητών. Η εξάπλωση των υπηρεσιών 3play αναμένεται να συνεχίσει να είναι ο κύριος άξονας ανάπτυξης της αγοράς συνδρομητικής τηλεόρασης.
|
Q3 2014
|
Q3 2013
|
Δ
|
Συνδρομητές PayTV Ελλάδα |
504.441
|
419.839
|
20,2%
|
Οικονομικά Αποτελέσματα
Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το 9μηνο του 2014, ανήλθε στα €283,9εκ., παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με το 9μηνο του 2013, εξαιτίας της μείωσης των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα. Η μεταβολή του τζίρου, προσαρμοσμένη όσον αφορά στο λογιστικό χειρισμό των εσόδων, στα οποία η εταιρεία λειτουργεί ως ενδιάμεσος πάροχος, είναι στο επίπεδο του 0,3%. Η από 1/1/14 μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά τηλεπικοινωνιακά δίκτυα επηρέασε τα έσοδα στο 9μηνο κατά €3,7 εκατ.
Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το 3ο τρίμηνο του 2014, ανήλθε στα €89,5εκ., παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με το 3ο τρίμηνο του 2013 εξαιτίας της μείωσης των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα. Η μεταβολή του τζίρου, προσαρμοσμένη όσον αφορά στο λογιστικό χειρισμό των εσόδων, στα οποία η εταιρεία λειτουργεί ως ενδιάμεσος πάροχος, είναι στο επίπεδο του -2,5%. Η από 1/1/14 μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά τηλεπικοινωνιακά δίκτυα επηρέασε τα έσοδα στο 3ο τρίμηνο κατά €2 εκατ.
Ανάλυση εσόδων (€ ‘000)
|
Q3 2014
|
Q3 20132
|
Δ
|
9M 2014
|
Δ
|
|
Λιανική |
74.444
|
74.876
|
-0,6%
|
225.532
|
223.601
|
0,9%
|
Λιανική -Telco |
39.252
|
41.347
|
-5,1%
|
120.992
|
123.305
|
-1,9%
|
Λιανική - PayTV |
35.192
|
33.528
|
5,0%
|
104.540
|
100.296
|
4,2%
|
Εταιρικοί πελάτες |
10.627
|
12.793
|
-16,9%
|
40.538
|
39.980
|
1,4%
|
Εταιρικοί πελάτες (Ομαλοποιημένα)3 |
12.961
|
12.793
|
1,3%
|
44.853
|
42.875
|
4,6%
|
Εταιρικοί πελάτες -Telco |
6.645
|
9.095
|
-26,9%
|
26.709
|
28.019
|
-4,7%
|
Εταιρικοί πελάτες -Telco
(Ομαλοποιημένα)3 |
8.978
|
9.095
|
-1,3%
|
31.025
|
30.914
|
0,4%
|
Εταιρικοί πελάτες - Pay TV |
3.982
|
3.698
|
7,7%
|
13.828
|
11.961
|
15,6%
|
Διαφήμιση |
1.006
|
1.558
|
-35,4%
|
7.856
|
7.134
|
10,1%
|
Λοιπά έσοδα |
3.454
|
5.027
|
-31,3%
|
9.950
|
13.765
|
-27,7%
|
Κύκλος εργασιών |
89.532
|
94.254
|
-5,0%
|
283.875
|
284.480
|
-0,2%
|
Κύκλος εργασιών (Ομαλοποιημένα) |
91.865
|
94.254
|
-2,5%
|
288.191
|
287.375
|
0,3%
|
Τα
προσαρμοσμένα EBITDA του 9μηνου του 2014 ανήλθαν στα €47,9 εκατ.,
έναντι €50,1 εκατ. το 9μηνο του 2013, κυρίως λόγω της συμπίεσης των
τιμών και της αυξημένης εισροής συνδρομητών.
Ανάλυση EBITDA (€ ‘000)
|
Q3 2014
|
Q3 2013
|
Δ
|
9M 2014
|
9M 2013
|
Δ
|
Συνολικά έσοδα
(συμπ. λοιπών εσόδων) |
89.532
|
94.254
|
-5,0%
|
283.875
|
284.480
|
-0,2%
|
Συνολικά έσοδα (ομαλοποιημένα)3 |
91.865
|
94.254
|
-2,5%
|
288.191
|
287.376
|
0,3%
|
Δημοσιευμένα EBITDA |
14.968
|
14.063
|
6,4%
|
47.259
|
41.368
|
14,2%
|
Προσαρμοσμένα EBITDA |
15.587
|
15.939
|
-2,2%
|
47.877
|
50.114
|
-4,5%
|
Περιθώριο προσαρμοσμένων EBITDA |
17,4%
|
16,9%
|
0,5pp
|
16,9%
|
17,6%
|
-0,7pp
|
Ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός το Σεπτέμβριο του 2014 ανέρχεται σε €325 εκ.
Στις 31 Οκτωβρίου του 2014, η εταιρεία κατέθεσε βελτιωμένη πρόταση για την αναχρηματοδότηση του υφιστάμενου δανεισμού προς τις δανείστριες τράπεζες. Στο πλαίσιο αυτό, ξεκίνησε προπαρασκευαστικές ενέργειες για την άντληση κεφαλαίων μέσω της έκδοσης μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου, σύμφωνα με σχετική εξουσιοδότηση που έχει ήδη παρασχεθεί στο Διοικητικό Συμβούλιο. Το Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας αναμένεται να λάβει την οριστική του απόφαση επί αυτού του θέματος μέχρι το τέλος του έτους, ανάλογα με την έκβαση των δυο μη-δεσμευτικών προτάσεων που έχει ανακοινώσει και άλλους παράγοντες που δύνανται να επηρεάσουν τη λήψη μιας τέτοιας απόφασης.
Η εταιρεία ανακοίνωσε την ανανέωση της συμφωνίας με τη Disney, για αποκλειστική μετάδοση περιεχομένου μέσω συνδρομητικής τηλεόρασης, εξασφαλίζοντας κινηματογραφικές ταινίες από ένα από τα κορυφαία στούντιο του κόσμου.
Η Forthnet βελτιώνοντας συνέχεια την εμπειρία των συνδρομητών της, παρουσίασε την ανασχεδιασμένη υπηρεσία e-bill, καθώς και το νέο e-shop.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.