Τρίτη 3 Μαΐου 2016

«Με την Άντζελα δεν είχαμε καλή συνεργασία, μου έδειχνε απαξίωση και είχε γίνει σάλος»!


«Μου μιλάει, δεν μου μιλάει, μου είναι αδιάφορο…»!...



Στο περιοδικό «Λοιπόν» και τη Ρενέ Σαραντινού παραχώρησε συνέντευξη ο Διονύσης Ζάχος που μίλησε μεταξύ άλλων για την τελευταία του συνεργασία με την Άντζελα Δημητρίου




Η Άντζελα σου έχει κάνει παράπονα;

Τώρα όχι, παλαιότερα μου το είχε πει μπροστά μου. Τον Αύγουστο συνεργαστήκαμε μαζί σε νυχτερινό μαγαζί στη Χαλκίδα, δεν είχαμε και την καλύτερη συνεργασία. Είχε γίνει σάλος. Μου έδειχνε απαξίωση.

Τώρα σου μιλάει;

Μου μιλάει, δεν μου μιλάει, μου είναι αδιάφορο, εγώ κάνω τη δουλειά μου. Σημασία έχει ότι η ίδια «πουλάει», την ευχαριστώ, κι εύχομαι σε όλους τους καλλιτέχνες που κάνω, γιατί βγάζω ψωμάκι από αυτούς και πραγματικά θέλω να κάνουν οι άνθρωποι όσα μπορούνε κάθε μέρα, μπορούνε να κάνουν τρέλες; Να δουλεύουμε όσοι κάνουμε σάτιρα, για μένα θα είναι μεγάλη ευχαρίστηση. Αυτό που… πεθαίνω με την Άντζελα είναι πως ότι και να τη ρωτάνε, απαντάει ότι τη βάφει καταπληκτικά ο Φραγκιουδάκης. Δεν έχει να απαντήσει τίποτα άλλο, μόνο για τον Φραγκιουδάκη έχει να τους πει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.