Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016

Πρώην ποδοσφαιριστής αποκαλύπτει: Με κακοποιούσε σεξουαλικά ο προπονητής


Στη διάρκεια της ποδοσφαιρικής του καριέρας, ο Άντι Γούντγουορντ αγωνίστηκε στην ομάδα νέων της Κρου Αλεξάντρα και, όπως αποκαλύπτει...


είχε πέσει θύμα σεξουαλικής κακοποίησης από τον προπονητή του, τον Μπάρι Μπένελ.
Σημειώνεται πως το 1998 ο Μπένελ καταδικάστηκε σε 9 χρόνια φυλάκισης αφού κρίθηκε ενοχος για 23 περιστατικά σεξουαλικής παρενόχλησης σε έξι αγόρια ηλικίας 9 έως 15 ετών.
Ο Γούντγουορντ, 44 χρονών σήμερα, υποστηρίζει πως ο Μπένελ είχε ασελγήσει και σε βάρος του σε ηλικία 11 ετών.
Μιλώντας στη βρετανική εφημερίδα Guardian, τόνισε: «Η ζωή μου ήταν κατεστραμμένη. Αλλά πόσα άλλα παιδιά υπάρχουν που υποφέρουν; Μιλώ για εκατοντάδες παιδιά που... διάλεξε ο Μπάρι Μπένελ και που σήμερα, ενήλικες πια, εξακολουθούν να ζουν με αυτόν τον απαίσιο φόβο.
Εγώ ήθελα απλά να παίξω ποδόσφαιρο. Θυμάμαι που η μαμά και ο μπαμπάς μου έλεγαν πως όπου πήγαινα είχα μια μπάλα ποδοσφαίρου στα χέρια μου. Είδα την ομάδα εκείνη ως την αρχή του ονείρου μου. Όμως ήμουν μαλθακό παιδί και στόχος του Μπένελ».
Στη συνέχεια, ο Γούντγουορντ αποκάλυψε ότι ο Μπένελ είχε γεμίσει το σπίτι του με παιχνίδια για να «τραβάει» τα παιδιά: «Όταν κάποιο παιδί του έλεγε πως θα πει την αλήθεια για όσα συνέβαιναν εκεί μέσα, ο Μπένελ το απειλούσε! 'Βλέπεις τι μπορώ να σου κάνω; Βλέπεις πόσο δυνατός είμαι;' τους έλεγε. Επίσης, τους έλεγε πως αν τον κατηγορήσουν, θα τους έδιωχνε από την ομάδα και το όνειρό τους θα χανόταν... Όταν η αστυνομία ξεκίνησε τις έρευνες δεν είπα τίποτα. Ήταν δύσκολο γιατί ήξερα τι καταστροφικές συνέπειες θα είχε για την οικογένειά μου. Μετά τους τα είπα όλα. Τα έμαθε η αδερφή μου και υπέστη σοκ. Τον έδιωξε αμέσως. Οι γονείς μου πλέον ξέρουν τα πάντα και πρέπει να ζουν με αυτό. Έχουμε μια καλή σχέση με τους γονείς μου και την αδερφή μου αλλά είναι φανερό πως μας έχει επηρεάσει όλους. Εγώ αν δεν είχα τη σύντροφό μου, Ζέλντα, δεν θα τα είχα καταφέρει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.