Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016

10 γυναίκες εξομολογούνται τι δώρα ΔΕΝ θέλουν για τα Χριστούγεννα


Δέκα πολύ ταλαντούχες και όμορφες γυναίκες μοιράζονται μαζί σου συμβουλές για το τι πρέπει να αποφύγεις να κάνεις δώρο σε μια γυναίκα...



MC Barao

Επάγγελμα: Fitness Model & Blogger
«Για μένα τρία είναι τα πράγματα που δεν πρέπει να αγοράσεις. Εσώρουχα με χριστουγεννιάτικα σχέδια, γιατί φοράω μόνο μαύρα. Επίσης δωροκάρτες που δεν έχουν καμιά συναισθηματική αξία και τέλος λοσιόν, επειδή είναι πολύ ελαφριές για μένα. Θέλω ο άντρας μου να με ξέρει καλύτερα».

Danielle Greco

Επάγγελμα: Παραγωγός & Παρουσιάστρια του VFILES
«Η αλήθεια είναι ότι αυτό το συζητώ πολύ και πάντα λέω ποτέ μην πάρεις στην κοπέλα σου μια δωροεπιταγή για spa. Δεν το θέλει. Δεν θα τη χρησιμοποιήσει. Κάνε της ο ίδιος μασάζ αλλιώς είσαι τεμπέλης».

Amarachi Nwosu

Επάγγελμα: Καλλιτέχνης ψηφιακών τεχνών και συγγραφέας
«Προσωπικά δεν θα ήθελα κάποιον που θα μου πάρει μια κρέμα και άλλα προϊόντα προσώπου, επειδή η επιδερμίδα του καθενός είναι τόσο διαφορετική και ποτέ δεν θες το δώρο σου να γίνει η αιτία να στεναχωρηθεί κάποιος. Επίσης δεν θεωρώ καλή ιδέα τις δωροκάρτες, επειδή μπορούν να δώσουν την εντύπωση ότι δεν βρήκε αρκετό χρόνο για να σκεφτεί τι πραγματικά της αρέσει. Επίσης μακριά από εξαρτήματα γυμναστικής, εκτός εάν τα ζητήσει εκείνη, γιατί αυτό θα μπορούσε να εκληφθεί ως μήνυμα. Τέλος, μην κάνεις δώρο κατοικίδια, επειδή κοστίζουν παραπάνω απ' όσα δίνουν και πιθανότατα δεν θέλει κάτι που να σε θυμίζει σε περίπτωση που χωρίσετε».

Donmonique

Επάγγελμα: Μουσικός
«Μου αρέσουν σχεδόν όλα τα δώρα που λαμβάνω, επειδή εκτιμώ τη σκέψη (ακόμη και ένα ζευγάρι κάλτσες). Αλλά ένα πράγμα που μισώ είναι να μου κάνουν δώρα που δεν είναι στο στυλ μου. Η οικογένειά μου πάντα μου παίρνει αυτά τα άσχημα ζιβάγκο, που δεν φοράω ποτέ. Συμβαίνει κάθε χρόνο και το μισώ. Οπότε απλά μην μου πάρεις περίεργα ζιβάγκο».

Ree Laing

Επάγγελμα: DJ
«Δεν ξέρω για άλλες γυναίκες αλλά εγώ γενικά λέω μην μου παίρνετε πιτζάμες. Αυτό το άθλιο ζευγάρι χριστουγεννιάτικες πιτζάμες είναι το δώρο που μπορείς να περιμένεις όταν κάποιος περίμενε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή για να σου πάρει δώρο. Μην με παρεξηγείτε. Οι πιτζάμες μπορεί να είναι ζεστές αλλά το να σου παίρνουν κάθε Χριστούγεννα δεν είναι αστείο, ειδικά αν είναι φτηνιάρικες. Αν θες χριστουγεννιάτικες πιτζάμες πάρτης τα γούνινα παντοφλάκια της Rihanna ή μια χνουδωτή ωραία ρόμπα που θα την κάνει να νιώθει σαν βασίλισσα».


Liza Ostanina

Επάγγελμα: Συγγραφέας

«Για μένα είναι μια γάτα. Σοβαρά, δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο που θα μπορούσε να μου κάνει κάποιος δώρο από μια γάτα. Εκτός του ότι είμαι αλλεργική, τις βρίσκω ενοχλητικές και αυτό είναι κάτι που ξέρουν όλοι οι στενοί μου φίλοι. Επίσης καλή ιδέα είναι να αποφεύγεις οτιδήποτε έχει σχέση με Χριστούγεννα, γιατί είναι πολύ απλό».

Moxiie

Επάγγελμα: Τραγουδίστρια & Στιχουργός
«Πρώτα απ' όλα σίγουρα μην παίρνεις εσώρουχα. Για μένα αυτό το είδος δώρου είναι για τον άντρα, εκτός αν εκφράσω ότι θέλω κάτι συγκεκριμένο (κάτι που δεν πρόκειται να συμβεί). Επίσης μην αγοράσεις κάποια τσάντα trendy σχεδιαστή. Για μένα αυτό δείχνει ότι νομίζεις πως το μόνο που με νοιάζει είναι πόσα ξοδεύεις. Θεωρώ ότι αυτά τα είδη δώρων είναι τόσο γενικά που πραγματικά φαίνονται προσβλητικά. Αυτό που πρέπει να χαρίσεις είναι μια εμπειρία ή ένα δώρο που δείχνει ότι με καταλαβαίνεις, με εκτιμάς και ακούς τι λέω».

Skye Cooper-Barr

Συνιδρύτρια του Pussy Palace
«Πιστεύω ότι δεν πρέπει να χαρίζεις πράγματα που αφήνουν υπονοούμενα. Για παράδειγμα αν προσπαθείς να της περάσεις το μήνυμα ότι θέλεις να μαγειρεύει περισσότερο, μην της κάνεις δώρο μια σπάτουλα. Σκέψου τι δώρο θα της άρεσε και μην λειτουργείς εγωιστικά».

Tina Craig

Επάγγελμα: Ιδρύτρια του Bag Snob
«Στον άντρα μου έχω πει να μην μου αγοράσει τσάντα επ' ουδενί. Σνομπάρω τις τσάντες και είμαι αρκετά επιλεκτική. Ακολουθώ πολύ αυστηρά κριτήρια όταν επιλέγω μια τσάντα. Οι αναγνώστες μου έρχονται σε μένα για συμβουλές όταν ψάχνουν για μια τσάντα (σύζυγοι / σύντροφοι μεταξύ άλλων). Οι πιο πολλές γυναίκες βλέπουν τις τσάντες ως επένδυση και θέλουν να είναι σίγουρες ότι θα πάρουν τη σωστή. Οπότε μόνο αν θέλει να με συμβουλευτεί μπορεί να μου πάρει μια τσάντα, αλλιώς ας μείνει σε άλλα λαμπερά αντικείμενα όπως τα διαμάντια».

Maya McHenry

Επάγγελμα: Μοντέλο
«Κάτι που σίγουρα δεν θα ήθελα να μου πάρει κάποιος άντρας για τις γιορτές είναι μια γάτα. Τις φοβόμουν από τότε που ήμουν παιδί. Είχα κάποτε μια τρομακτική εμπειρία με μια γάτα και έκτοτε δεν το έχω ξεπεράσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.