Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2016

Τώρα η Ραχήλ τα "χώνει" και στην άλλοτε... κολλητή της, Ζωή


«Εγώ αποκλείεται να πάω στη ΝΔ, γιατί αγαπώ τους Έλληνες αλλά δεν μπορώ την κομματίλα και τα πρόβατα. Ο Κυριάκος έχει γέλιο γιατί λέει ότι θα αλλάξει σελίδα η χώρα όταν ένας από τους τρεις πυλώνες αλλαγών λέει ότι θα είναι η μείωση του ΦΠΑ»...




είπε η πρώην βουλευτής των ΑΝΕΛ, μιλώντας στην εκπομπή «Όλα Ξεκόλλα» του Θέμου Αναστασιάδη στον Antenna..

Μιλώντας για τα όσα συνέβησαν με τη Ζωή Κωνσταντοπούλου, εξήγησε ότι «η Ζωή με κάλεσε και ζήτησε τη βοήθειά μου αλλά στην πορεία αποδείχθηκε ότι είχε άλλες σκέψεις από τις δικές μου για το νέο φορέα που πρέπει να δημιουργηθεί. Είναι μια μονοπρόσωπη ΕΠΕ και όχι ένα κόμμα. Οραματίζομται ένα κόμμα που θα μπορούσε να στεγάσει πολιτικά όσους σιχαίνονται τα υπάρχοντα κόμματα».

Άφησε, μάλιστα, υπονοούμενα για τη δημοσκοπική καταγραφή της Πλεύσης Ελευθερίας: «Κι εγώ αν είχα τη μαμά μέσα στα μίντια θα έπαιρνα διψήφια ποσοστά στις δημοσκοπήσεις. Εγώ είμαι η Μακρή η κόρη του εργάτη. Πάντα έτσι συμβαίνει με τους Παπανδρέου και τους Καραμανλήδες και τους Μητσοτάκηδες. Μόνο ο Τσίπρας μας ξέφυγε αλλα αποδείχθηκε λύκος κάτω από την προβιά που φόραγε».

Η Ραχήλ Μακρή αποκάλυψε πάντως ότι θα δημιουργήσει «μια πολιτική κίνηση αλλα όχι κόμμα, μια διακήρυξη που θα συνυπογράψουν κυρίως νέοι άνθρωποι.Τα κόμματα είναι πολιτικοί φορείς που θέλουν χρήματα, συμφέροντα, χορηγούς. Όλα αυτά που βλέπετε δεν δημιουργήθηκαν τυχαία», είπε.

«Η Ζωή ευελπιστεί ότι θα εκλεγεί επειδή θα τη βγάλουν στα μέσα ενημέρωσης. Εγώ είμαι ένας άνθρωπος που ασκεί πολιτική και ασκεί αντιπολίτευση και είμαι κινηματικός άνθρωπος. Πρέπει να πάμε στην κοινωνία να την ενημερώσουμε. Η Ζωή πιστεύει ότι πρέπει να γίνει περιοδεία σε όλη την Ελλάδα αλλά μετά τις πρώτες δύο φορές δεν της άρεσε πια αυτό και ήθελε συναυλίες και καλλιτεχνικά δρώμενα», κατέληξε και για τον Αλέξη Τσίπρα είπε: «Σιγά μην ψήφιζα τα Μνημόνια για να κάνω τον Τσίπρα ξανά πρωθυπουργό».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.