Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Το τρυκ που έκανε πιο πλούσια τα σουπερ μάρκετς και πιο φτωχούς εμάς.

Το φαινόμενο παρατηρείται κυρίωςαπό την περασμένη άνοιξη.
Όταν οριστικοποιήθηκε δηλαδή η μεταστροφή του καταναλωτικού κοινού προς τα
προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στα ράφια των μεγάλων σούπερ μάρκετς, για
λόγους οικονομίας. Τότε ήταν… λοιπόν που οι
διοικήσεις των μεγάλων αλυσίδων λιανικής αποφάσισαν να προχωρήσουν
 
αθόρυβα σε αυξήσεις τιμών στα συγκεκριμένα προϊόντα, για να
αξιοποιήσουν αυτή τη στροφή.

Και κάπως έτσι, φτάσαμε σήμερα, οι ανατιμήσεις αυτές να έχουν
ξεπεράσει σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμα και το 30%. Βεβαίως, τα σούπερ
μάρκετς, το ίδιο διάστημα έκαναν και μειώσεις στα επώνυμα προϊόντα
τους. Τα οποία όμως δεν είναι αυτά τα οποία – λόγω τιμής – προσελκύουν
πλέον το αγοραστικό ενδιαφέρον.

Κι έτσι οι αλυσίδες «έκαναν την καρδιά τους πέτρα» και άρχισαν να
ακριβαίνουν τα έως πρόσφατα φθηνά τους προϊόντα. Αυτή τη στιγμή
υπολογίζεται ότι στα ράφια των σούπερ μάρκετ κυκλοφορούν 574 προϊόντα
ιδιωτικής ετικέτας. Ελάχιστα απ’ αυτά έχουν μείνει έξω από το χορό των
ανατιμήσεων.

πηγή:voria.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.