Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Ηττα για Λάτση

Ο «Αστέρας» πλειοδότησε για τη μίσθωση της μαρίνας με 43 εκατ. και έβαλε φρένο στα σχέδια της Lamda. Υπόθεση για δύο ισχυρούς ήταν η «μονομαχία» για τη μαρίνα Βουλιαγμένης, η οποία έληξε υπέρ του «Αστέρα Βουλιαγμένης» (με μεγαλομέτοχο την Εθνική Τράπεζα) έναντι της Lamda Development του Σπύρου Λάτση....
Η «Αστήρ Παλλάς» πλειοδότησε στον διαγωνισμό της ΕΤΑ, με συνολικό μίσθωμα για όλη την διάρκεια της σύμβασης ποσό 43 εκατ. ευρώ έναντι 22 εκατ. ευρώ της Lamda και έτσι προσθέτει ένα σημαντικό «φιλέτο» στο χαρτοφυλάκιό της, εξυπηρετώντας τους πελάτες του ξενοδοχειακού συγκροτήματος με ένα ολοκληρωμένο πακέτο τουριστικών υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών. Και αυτό επειδή η μαρίνα Βουλιαγμένης έχει δυνατότητα ελλιμενισμού 103 σκαφών μέχρι και 45μ. μήκους, ενώ με τις επενδυτικές «ενέσεις» που θα γίνουν θα μετατραπεί σε μια από τις πιο σύγχρονες της Ελλάδας. Την ίδια ώρα, αν επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες περί πώλησης του «Αστέρα» από την ΕΤΕ, τότε το πακέτο καθίσταται πιο ελκυστικό για τους επενδυτές, μεταξύ των οποίων ακούγεται και το όνομα του εμίρη του Κατάρ.

Από την άλλη η εταιρία real estate του Σπύρου Λάτση έχασε την πολυπόθητη μαρίνα της Αττικής, την οποία, σύμφωνα με πληροφορίες ήθελε διακαώς προκειμένου να κάνει ένα σημαντικό βήμα προς την υλοποίηση του σχεδίου που έχει εκπονήσει, ώστε να προσθέσει την πλειοψηφία των μεγαλύτερων μαρίνων της χώρας, για τις οποίες διεξάγονται διαγωνισμοί στο χαρτοφυλάκιό του. Και η μαρίνα Βουλιαγμένης, που θεωρείται μια από τις πιο χλιδάτες και έχει χαρακτηριστεί ως ελληνική ριβιέρα, με κύκλο εργασιών 2,037 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη 714.070 ευρώ το 2009, ήταν σημαντική για την «κατάληψη» του παραλιακού μετώπου από τον Έλληνα μεγιστάνα, η εταιρεία του οποίου κατέχει την διαχείριση και της μαρίνας του Φλοίσβου, που διαθέτει 300 θέσεις ελλιμενισμού μικρών και μεγάλων σκαφών.

Οι πληροφορίες θέλουν μάλιστα τον Σπύρο Λάτση, όσον αφορά στο μέτωπο της Αττικής, να μην... εγκαταλείπει τα όπλα μετά την επιχειρηματική «ήττα» της Βουλιαγμένης. Αντιθέτως, φέρεται να «γλυκοκοιτάζει» τη μαρίνα του Αγίου Κοσμά, την οποία διαχειρίζεται η «Σείριος» του Παναγιώτη Πανούση, κατά της οποίας στρέφεται το ελληνικό Δημόσιο και η υπόθεση βρίσκεται στο διοικητικό δικαστήριο, επειδή η εταιρία δεν πληρώνει μισθώματα.

Στη...μάχη της Θεσ/κης
Το επενδυτικό «βλέμμα» της Lamda Development και του διευθύνοντος συμβούλου, Οδυσσέα Αθανασίου στρέφονται ωστόσο και στην Θεσσαλονίκη, εκεί όπου θα διεκδικήσει τη μαρίνα στο λιμάνι της συμπρωτεύουσας.
Η εταιρεία του ομίλου Λάτση ήταν η πρώτη και μοναδική που είχε καταθέσει προσφορά στον διαγωνισμό του ΟΛΘ παρά τις δύο παρατάσεις που έδωσε ο πρόεδρος του Οργανισμού, Στέλιος Αγγελούδης για να εμφανιστούν κι άλλοι ενδιαφερόμενοι. Τελικά προσφορές κατέθεσαν και η Άκτωρ του Γιώργου Μπόμπολα με τις εταιρείες ΑΚΤΕ- Vega, την Cosmos Yachting και τη γερμανική Marina Kroslin GMBH και η Μοχλός του Κωνσταντίνου Στέγγου με την Porto Carras Μαρίνα. Η μαρίνα Θεσσαλονίκης θα διαθέτει 218 θέσεις ελλιμενισμού και ο προϋπολογισμός εκτιμάται στα 11,3 εκατ. ευρώ, ενώ η παραχώρηση προβλέπεται να είναι για περίοδο τουλάχιστον 30 ετών. Eνδιαφέρον εκτιμάται πως θα επιδείξει ο όμιλος Λάτση και για τη μαρίνα της Θάσου, την οποία εδώ και πολλά χρόνια σχεδίαζε να κατασκευάσει ο ΕΟΤ, αλλά δεν προχωρούσε λόγω έλλειψης κονδυλίων. Τώρα το υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης εξετάζει σοβαρά να προκηρύξει διαγωνισμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.