- Τράβηξε το αυτί του Τσίπρα η Μέρκελ κι εκείνος... χαχάνιζε! [εικόνες]
- MNI: E.E. και δανειστές θα είχαν αποδεχθεί τα μέτρα Τσίπρα, εάν είχαν ενημερωθεί
- Ο ΣΕΒ "καρφώνει" Τσίπρα για τον μποναμά - πείνας στους συνταξιούχους
- ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έτοιμοι για GREXIT! Επέστρεψε εκτάκτως ο Σαμαράς στην Ελλάδα!
Τράβηξε το αυτί του Τσίπρα η Μέρκελ κι εκείνος... χαχάνιζε! [εικόνες]
Γελάκια, γκριμάτσες, αγκαλίτσες και... χορατά, από...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
E.E. και δανειστές θα είχαν αποδεχθεί τα μέτρα Τσίπρα, εάν είχαν ενημερωθεί
«Βιαστική» και «ανακριβή» χαρακτηρίζουν πηγές της...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Ο ΣΕΒ "καρφώνει" Τσίπρα για τον μποναμά - πείνας στους συνταξιούχους
Κίνηση «υψηλού πολιτικού ρίσκου, που ξαναφέ...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Έτοιμοι για GREXIT! Εκτάκτως ο Σαμαράς στην Ελλάδα!
Ο Αντώνης Σαμαράς ήταν χθες στις Βρυξέλλες, προκει...ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011
Αυτό το τρένο πάει σφαίρα
Μέχρι και τα 500 χιλιόμετρα ανά ώρα μπορεί να αγγίξει το νέο τρένο που παρουσίασε στην επαρχία Σαντόνγκ ο κινεζικός κρατικός όμιλος CSR Corp. Το σχήμα του νέου τρένου θυμίζει αρχαίο κινεζικό σπαθί....
Σύμφωνα με κινεζικά μέσα ενημέρωσης, το νέο τρένο κατασκευάστηκε από πλαστικά υλικά ενισχυμένα με ίνες άνθρακα, που το καθιστούν πιο ελαφρύ επιτρέποντάς του να αναπτύσσει τόσο μεγάλες ταχύτητες. Είναι επίσης η πρώτη αμαξοστοιχία υψηλής ταχύτητας που δημιουργείται εξ ολοκλήρου από κινεζικούς ομίλους και όχι στο πλαίσιο συνεργασίας με κάποια ξένη εταιρία.
Βάσει των επίσημων κανονισμών, τα κινεζικά τρένα ταξίδευαν μέχρι πρότινος με ταχύτητες έως και 350 χιλιομέτρων την ώρα. Κινεζικές αμαξοστοιχίες έχουν μάλιστα καταρρίψει αρκετά ρεκόρ ταχύτητας σε συγκεκριμένες κατηγορίες, ενώ σύμφωνα με τα Ρεκόρ Γκίνες, η Κίνα διαθέτει συνολικά το ταχύτερο δίκτυο επιβατικών τρένων στον κόσμο.
Μετά τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών τον περασμένο Ιούλιο, που προκάλεσε το θάνατο τουλάχιστον 40 ανθρώπων, η κυβέρνηση έδωσε εντολή για περιορισμό των ορίων στα 300 χιλιόμετρα την ώρα.
Το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας για τρένα ανήκει σε μια ενισχυμένη έκδοση των γαλλικών TGV η οποία έφτασε το 2007 τα 574,8 χιλιόμετρα ανά ώρα. Πάντως, θεωρητικά η νέα κινεζική αμαξοστοιχία ενδέχεται να αγγίξει μόνο θεωρητικά την ταχύτητα-ρεκόρ των 500 - ή ακόμη και 600 χιλιομέτρων την ώρα, σύμφωνα με κάποια τοπικά μέσα ενημέρωσης.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.