Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Χρ. Βασιλόπουλος: Με τη γυναίκα μου γνωρίστηκαμε μέσω Facebook

Στη Ναταλία Γερμανού και την εκπομπή «Μες στην καλή χαρά» βρέθηκε το πρωί της Κυριακής ο γνωστός ηθοποιός, Χρήστος Βασιλόπουλος, ο οποίος μίλησε για τη σχέση του με τη μητέρα του, τον πατέρα του, αλλά και τη σύζυγό του, Αντωνία Βεντούρα.... «Με τη μητέρα μου έχω δεκαεπτά χρόνια διαφορά, είναι η γυναίκα της ζωής μου. Είναι μια πολύ δυναμική γυναίκα και “μαμά σε ευχαριστώ και σε αγαπώ”», είπε ο ηθοποιός, ενώ για τον πατέρα του είπε πως τον γνώρισε κατά τη διάρκεια της ζωής του.

«Δεν ήθελα πάρα πολλά. Είναι ένα άλλο κομμάτι της ζωής μου, με βοηθάει πάρα πολύ και στη δουλειά μου. Είναι μια φοβερή πηγή συναισθημάτων από την οποία ανασύρω.

Χρησιμοποιώντας σκουπίδια του παρελθόντος, μπορείς να δημιουργήσεις έναν ρόλο».

Ο ίδιος μάλιστα αποκάλυψε ότι δεν έχει πρόβλημα με το γυμνό: «Στην πρώτη παράσταση στη ζωή μου, έπαιξα γυμνός. Αισθάνθηκα λίγο παράξενα και ωραία. Όχι ντροπή όμως… Και τώρα θα το έκανα για έναν ρόλο, ο οποίος θα το δικαιολογούσε».

Μιλώντας για τη σύζυγό του αποκάλυψε ότι η Αντωνία έχει ξεκλειδώσει πολλά πράγματα μέσα του, ενώ για τη γνωριμία τους είπε ότι έγινε μέσω Facebook, όταν εκείνη του έστειλε αίτηση φιλίας.

«Γνωριστήκαμε στο Facebook, μου έστειλε friend request, της έστειλα αν γνωριζόμαστε και μου είπε ότι ήμουν συμμαθητής με τον αδελφό της στο Γυμνάσιο. Της είπα ότι πρέπει να βγούμε, να συζητήσουμε για τον αδελφό σου. Και βγήκαμε, μετά ήρθε η Αμερική και πάμε…».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.