λιμάνια στο πλαίσιο του προγράμματος ιδιωτικοποιήσεων.
Κορυφαίο στέλεχος του ομίλου έκανε γνωστό έκανε γνωστό ότι ήδη η Cosco διεξάγει σε βάθος μελέτη για το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων ύψους 50 δισ. ευρώ και περιμένει τις αποφάσεις της νέας ελληνικής κυβέρνησης, όπως αναφέρει η Ημερησία.
Η Cosco λειτουργεί τον προβλήτα 2 στον εμπορευματικό σταθμό Πειραιά, ενώ επιδιώκει να αποκτήσει μερίδιο και στον προβλήτα 1. Ενδέχεται μάλιστα να επενδύσει περί τα 350 εκατ. δολάρια στο εφοδιαστικό κέντρο που απέχει ελάχιστα από το λιμάνι.
Ο κινεζικός όμιλος, ο οποίος εκτός από λιμάνια διαθέτει και μια από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες στον κόσμο, σχεδιάζει να καταστήσει το λιμάνι του Πειραιά στο μεγαλύτερο κέντρο της περιοχής.
Στο πλαίσιο αυτό, τόσο η Cosco Line, όσο και οι υπόλοιπες εταιρείες που βρίσκονται στην ίδια συμμαχία έχουν στρέψει τα φορτία και τα πλοία τους προς τον Πειραιά.
Αλλά και ο μεγαλύτερος πελάτης του λιμανιού, η Mediterranean Shipping Company, η δεύτερη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία διαχείρισης containerships στον κόσμο, επιστρέφει σταδιακά στο για πολλά χρόνια «σπίτι» της, από το οποίο είχε μετακινηθεί προς τα ιταλικά λιμάνια, λόγω και των πολύμηνων απεργιών της διετίας 2009 - 2010 που είχαν βάλει το λιμάνι του Πειραιά στη «μαύρη λίστα» των ναυτιλιακών εταιρειών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.