Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2012

Φωτιά στην κυβέρνηση βάζει ο Ρουπακιώτης.

 Δεν έγραψα εγώ τα μέτρα που υπέγραψα.
Εξω από τα δόντια μίλησε ο υπ. Δικαιοσύνης Αντ. Ρουπακιώτης, ανοίγοντας πιθανότατα την πόρτα εξόδου του...

Με αιχμηρές δηλώσεις επανέρχεται σήμερα ο υπουργός Δικαιοσύνης Αντώνης Ρουπακιώτης, μετά την προαναγγελία για ρύθμιση που θα ακυρώνει τις δυσμενείς μνημονιακές διατάξεις για τους δικηγόρους.
«Τα μέτρα μου επιβλήθηκαν δεν τα έγραψα εγώ. Πείτε μου έναν υπουργό που έγραψε ο ίδιος τα μέτρα που υπέγραψε» δήλωσε. «Το θέμα Ρουπακιώτη να το χειριστεί η κυβέρνηση», ήταν το σχόλιο του βουλευτή της ΝΔ Μάκη Βορίδη.
Μιλώντας στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του ANT1 ο κ.Ρουπακιώτης τόνισε ότι αποδέχτηκε τη σύμβαση ως ανάγκη. «Δεν νιώθω, όμως, και την ανάγκη να κρατώ ένα θυμιατό και να γυρίζω γύρω-γύρω από την τράπεζα». Τόνισε ότι «θα προσπαθήσουμε σιγά-σιγά να βελτιώσουμε τη σύμβαση».» είπε χαρακτηριστικά.
Και πρόσθεσε: «Η κυβέρνηση και οι υπουργοί δεν έπεσαν αμαχητί. Έδωσαν σκληρή μάχη, αλλά τα μέτρα μας τα επέβαλαν. Γιατί ντρεπόμαστε να το παραδεχτούμε;».
«Με πρότεινε ένα κόμμα που ο πρόεδρός του είναι φίλος μου. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορώ να αναπτύξω τις θέσεις μου», είπε ο υπουργός Δικαιοσύνης, τονίζοντας: «Εγώ δεν δένομαι σε καμία καρέκλα».
Ο κ.Ρουπακιώτης αρνήθηκε να απαντήσει εάν είχε επικοινωνία με τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά και με τον πρόεδρο της ΔΗΜΑΡ, Φώτη Κουβέλη.
Σε όσους τον κατηγόρησαν για συντεχνιακή λογική ο υπουργός τόνισε ότι αναφέρθηκε όχι μόνο στους δικηγόρους, αλλά και στους σωφρονιστικούς υπαλλήλους. «Κάποιοι βρήκαν κάτι να αρπάξουν για να ταράξουν την κυβέρνηση. Είναι βάναυσοι και ασεβείς όσοι με κατηγόρησαν ως υπουργό των συνδικαλιστών» είπε.
Το θέμα Ρουπακιώτη να το χειριστεί η κυβέρνηση, ήταν το σχόλιο του βουλευτή της ΝΔ Μάκη Βορίδη, τονίζοντας ότι «όποιος δεν πιστεύει τα μέτρα δεν πρέπει και να τα εισηγείται».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.