Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

"Μου έδιναν δύο ημέρες ζωής"

Ο Χρήστος Σιμαρδάνης πέρασε τις δυσκολότερες στιγμές στη ζωή του, όταν έμαθε ότι έχει δύο μέρες ζωής! Όλα ξεκίνησαν από μια πέτρα στη χολή.

Ο ίδιος περιγράφει τις συγκλονιστικές στιγμές σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό "ΕΓΩ".

Διαβάστε ένα απόσπασμα από τη συνέντευξή του...


Έχετε ένα άγχος, φοβάστε μήπως τελειώνοντας η ζωή σας, μείνετε μόνος;

Δεν είμαι μόνος μου. Έχω καλούς φίλους. Το καλοκαίρι με την περιπέτεια υγείας που πέρασα. το διαπίστωσα. Πήγα να πεθάνω. Οι γιατροι μου έδιναν μια με δύο ημέρες ζωής. Είχα πέτρα στη χολή. Το διαπίστωσα πριν από δύο χρόνια. Τότε μου είπαν να τη βγάλω. Μου έδωσαν μια δίαιτα και έγινα καλά. Δεν με τρόμαξαν αρχικά, δεν μου περιέγραψαν την εικόνα. Εγώ, όντας πολύ αναβλητικός, δεν έκανα τίποτε. Στις 31 Μαρτίου με έπιασε μια πολύ μεγάλη κρίση. Τους τελευταίους δύο μήνες είχα βαρεθεί να ακούω "γιατί είσαι τόσο χλωμός" και να διαπιστώνω ότι έκανα 10 μέτρα και λαχάνιαζα σαν γέρος. Δεν είχα κουράγιο. Όμως, δεν είχα και το περιθώριο να κάνω τίποτα. Είχα το σίριαλ, το θέατρο, τη μάνα μου και περίμενα βλακωδώς να πεθάνω ή να γίνει ένα θαύμα.



Ο δημοφιλής ηθοποιός συνεχίζει την εξομλόγησή του: "Κι έγινε ένα θαύμα, γιατί η χολή μου - η οποία αφαιρέθηκε και όταν έγινε η βιοψία της ήταν σάπια και πεθαμένη - είχε τόσο πύον και από έξι εκατοστά έγινε 18. Ήταν σαν πεπόνι, γεμάτη από εντοποιήματα, τα οποία έκαναν αυτόματη αιμοδιάλυση. Είχα αιματοκρίτη 21 αντί για 50 και λευκά αιμοσφαίρια 16.000. Δεν μπορούσα να εγχειριστώ με τόσο χαμηλό αιματοκρίτη. Μου έβαλαν αίμα τις δύο πρώτες ημέρες και ο αιματοκρίτης έπεφτε κι άλλο. Μέχρι που, ευτυχώς, με έπιασε η αντιβίωση, έφυγε η φλεγμονή και έπειτα από πέντε ημέρες χειρουργήθηκα. Όμως, κινδύνεψε κανονικότατα η ζωή μου".

πηγή: ΕΓΩ,enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.