Μεγάλο εξακολουθεί να είναι το κοινό του ραδιοφώνου καθώς, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα σε...
δείγμα 490 ατόμων από 12 έως 74 ετών, το 74% ακούει ραδιόφωνο από μία έως τρεις ώρες καθημερινά.
Η έρευνα έγινε στο πλαίσιο των “Ραδιοφωνικών Βραβείων 2012” που διοργανώνει το ΝΟΗΣΙΣ, για πρώτη φορά σε Ελλάδα και Κύπρο, τιμώντας, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «το ραδιόφωνο ως το σημαντικότερο τεχνολογικό επίτευγμα και μέσο που άλλαξε τους κανόνες της επικοινωνίας και εισήγαγε νέους κανόνες και τεχνολογίες στον τομέα της ενημέρωσης, της συνέντευξης και της μουσικής/ακροαματικής διαδικασίας». Η έρευνα θα παρουσιασθεί σε ημερίδα που διοργανώνεται το απόγευμα με θέμα την πορεία του ραδιοφώνου ενώ τα ραδιοφωνικά βραβεία θα δοθούν αύριο, σε ειδική τελετή.
Οπως προκύπτει πάντως, το 19% ακούει ραδιόφωνο στο αυτοκίνητο, το 23% ακούει από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή, το 26% από το κινητό του και το 30% παραμένει σταθερό σε κλασικές ραδιοφωνικές συσκευές.
Η έρευνα που πραγματοποιήθηκε από τον Μάιο έως τον Δεκέμβριο του 2012, με την υποστήριξη Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων του European School Radio και εθελοντών, ασχολήθηκε και με τον χώρο που επιλέγει το κοινό να ακούσει ραδιόφωνο. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το μεγαλύτερο ποσοστό, 46%, ακούει ραδιόφωνο σπίτι του, 9% στη δουλειά του, 5% στην εκδρομή, 8% συντονίζεται και ακούει ραδιόφωνο στο λεωφορείο, 29% ακούει ραδιόφωνο γενικά και ένα 5% ακούει ραδιόφωνο στο σχολείο.
Οι ηλικίες που συμμετείχαν στην έρευνα είναι, σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, 30% από 12 έως 15 ετών, 21% από 16 έως 25 ετών, 21% από 26 έως 35, 21% από 36 έως 45, 15% από 46 έως 55 ετών και 5% ήταν άνω των 56 ετών. Ν.Καραθάνου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.