Συνεχίζονται τα έργα στον Μαλιακό με σκοπό ο δρόμος να παραδοθεί στο τέλος του 2014. Οι εργασίες στο τμήμα Νέας Κοίτης Σπερχειού - κόμβου Ροδίτσας (παράκαμψη Λαμίας), μήκους 4,1 χλμ. και Στυλίδας - Ραχών, μήκους 19,2 χλμ σταμάτησαν στις...
αρχές του 2010, με τα δύο έργα να βρίσκονται σε αρχικά στάδια κατασκευής, εξαιτίας της κακής οικονομικής κατάστασης της εταιρείας ΑΤΤΙΚΑΤ που τα είχε αναλάβει.
Οπως γράφει η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ο εργολάβος υποκαταστάθηκε το 2012: η παράκαμψη Στυλίδας (Στυλίδα - Ράχες, 19,2 χλμ.) ανατέθηκε στην κοινοπραξία των εταιρειών ΑΚΤΩΡ και ΤΕΡΝΑ και η παράκαμψη Λαμίας (Νέα Κοίτη Σπερχειού - κόμβος Ροδίτσας, μήκους 4,1 χλμ.) στην εταιρεία Μοχλός. Οι νέες προθεσμίες ολοκλήρωσης ήταν τον Φεβρουάριο και τον Αύγουστο του 2014 αντίστοιχα.
Ωστόσο, λόγω αρχαιολογικών ευρημάτων και άλλων αιτιών, τα πολύπαθα έργα καθυστέρησαν περαιτέρω. Τελικά το υπουργείο Υποδομών τους έδωσε παράταση έως τις 31.12.2014, η οποία συμπεριελήφθη και στον ν.4219/13 με τον οποίο αναθεωρήθηκαν οι συμβάσεις παραχώρησης. Κι αυτό γιατί, μετά την ολοκλήρωσή της, η εθνική οδός στον Μαλιακό θα παραδοθεί στην κοινοπραξία Κεντρική Οδός (Ε65), η οποία θα ιδρύσει και ένα νέο σταθμό διοδίων στην Αγία Παρασκευή. Συνολικά η ανακατασκευή των 77,2 χλμ. της ε.ο. στον Μαλιακό (Αγιος Κωνσταντίνος - Ράχες) ξεκίνησε στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας και έχει κοστίσει περισσότερα από 820 εκατ. ευρώ.
πηγή: Καθημερινή
αρχές του 2010, με τα δύο έργα να βρίσκονται σε αρχικά στάδια κατασκευής, εξαιτίας της κακής οικονομικής κατάστασης της εταιρείας ΑΤΤΙΚΑΤ που τα είχε αναλάβει.
Οπως γράφει η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ο εργολάβος υποκαταστάθηκε το 2012: η παράκαμψη Στυλίδας (Στυλίδα - Ράχες, 19,2 χλμ.) ανατέθηκε στην κοινοπραξία των εταιρειών ΑΚΤΩΡ και ΤΕΡΝΑ και η παράκαμψη Λαμίας (Νέα Κοίτη Σπερχειού - κόμβος Ροδίτσας, μήκους 4,1 χλμ.) στην εταιρεία Μοχλός. Οι νέες προθεσμίες ολοκλήρωσης ήταν τον Φεβρουάριο και τον Αύγουστο του 2014 αντίστοιχα.
Ωστόσο, λόγω αρχαιολογικών ευρημάτων και άλλων αιτιών, τα πολύπαθα έργα καθυστέρησαν περαιτέρω. Τελικά το υπουργείο Υποδομών τους έδωσε παράταση έως τις 31.12.2014, η οποία συμπεριελήφθη και στον ν.4219/13 με τον οποίο αναθεωρήθηκαν οι συμβάσεις παραχώρησης. Κι αυτό γιατί, μετά την ολοκλήρωσή της, η εθνική οδός στον Μαλιακό θα παραδοθεί στην κοινοπραξία Κεντρική Οδός (Ε65), η οποία θα ιδρύσει και ένα νέο σταθμό διοδίων στην Αγία Παρασκευή. Συνολικά η ανακατασκευή των 77,2 χλμ. της ε.ο. στον Μαλιακό (Αγιος Κωνσταντίνος - Ράχες) ξεκίνησε στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας και έχει κοστίσει περισσότερα από 820 εκατ. ευρώ.
πηγή: Καθημερινή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.