Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

H απίθανη ερώτηση στην οποία πρέπει να απαντήσει κάποιος για να δουλέψει στην Morgan Stanley!


Η εταιρεία αυτή τη στιγμή αποτελεί τo νούμερο ένα... προορισμό του wealth-management στη Wall Street και απαιτεί να βρίσκει τους καλύτερους να εργάζονται σ' αυτή. Και το πετυχαίνει μόνο με μία ερώτηση!...



Στο πλαίσιο των συνεντεύξεων που περνά τους μελλοντικούς της υπαλλήλους, τους κάνει και την ακόλουθη ερώτηση, η οποία πρέπει να απαντηθεί για να προχωρήσουν στο επόμενο στάδιο της πρόσληψής τους:

"Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, περιγράψτε τρία παραδείγματα όπου έχει άδικο".

Πάντως μία... πιθανά σωστή απάντηση θα μπορούσε είναι πώς ο πελάτης μπορεί να έχει άδικο αν αρνηθεί να επεκτείνει το πορτοφόλιό του ή αν επιθυμεί να λάβει μεγάλο ρίσκο.

Ενώ ένας wealth manager μπορεί, όπως αναφέρουν στον BI πηγές της Morgan Stanley, να χρειάζεται επέμβει σε περίπτωση που ο πελάτης του δεν βλέπει ένα... αρνητικό σενάριο μέσα στην οικογένεια του, όπως π.χ τις σχέσεις του ιδίου με την σύζυγο ενός γιου του, αν δηλαδή υπάρχει διαφωνία στον τρόπο διαχείρισης των οικογενειακών χρημάτων.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.