Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

Tο εντυπωσιακό τραμ «Russian One» [εικόνες]


Το Russian One είναι το νέο ρωσικό τραμ που λόγω της απίστευτης τεχνολογίας και του μοντέρνου design του, μοιάζει σαν να έχει βγει από ταινία επιστημονικής φαντασίας...



Τα φουτουριστικά χαρακτηριστικά του τραμ, όπως ο LED φωτισμός της καμπίνας, η επένδυση υφάσματος στις θέσεις, τα ξύλινα κιγκλιδώματα και οι συρόμενες πόρτες που λειτουργούν με οθόνη αφής, το καθιστούν το πιο υπερσύγχρονο τραμ στον κόσμο.
Ο φωτογράφος Ilya Varlamov ήταν σε θέση να βγάλει μερικές φωτογραφίες από την έκθεση που έγινε η παρουσίαση του νέου ρωσικού τραμ, τις οποίες παρουσιάζει το Business Insider.

Το Russian One καλύπτεται από γυάλινη επιφάνεια.
The Russia One is covered in stunning glass paneling.
Αυτός είναι σχεδιαστής του τραμ, Alexei Maslov.
This is the tram's designer, Alexei Maslov.
Το εσωτερικό του τραμ είναι απίστευτα όμορφο.
The interior of the tram is incredibly beautiful.
Ο φωτισμός LED κρατά το εσωτερικό πολύ φωτεινό το πρωί και ισχνό τη νύχτα.
The overhead LED mood lighting keeps the interior quite bright in the morning, and dim at night.
Μια πιο προσεκτική ματιά στα ξύλινα κιγκλιδώματα, τις κολόνες αλουμινίου και τα ξύλινα δάπεδα γυαλισμένα με λινέλαιο.
A closer look at the wooden handrails, aluminum poles, and linoleum floors.
Οι ευρύχωροι καναπέδες σας δίνουν αφθονία χώρου ώστε να μπορείτε να χαλαρώσετε.
Spacious sofas give you plenty of leg room so you can relax.
Οι θέσεις καλύπτονται από καλό ύφασμα.
The seats are covered in gorgeous felt.
Το Russian One είναι ηλεκτρικό και μπορεί να διανύσει 50 μίλια.
The Russian One is electric and can run for 50 miles.
Τα εξωτερικά φώτα LED του τραμ μπορούν να αλλάζουν χρώμα.
The tram's exterior LED lights can change color.
Κάμερες έχουν ενσωματωθεί στο σώμα τροφοδοσίας του τραμ σε μια οθόνη στην καμπίνα του οδηγού.
Cameras integrated into the body of the tram feed into a display in the driver's cabin.
Κάθε κομμάτι του Russian One, εκτός από τους συνδέσμους ακορντεόν και το μηχανισμό της πόρτας, σχεδιάστηκε από τον κατασκευαστή UralVagonZavod.
Every piece of the Russian One, other than the accordion connectors and door mechanism, was designed by manufacturer UralVagonZavod.
Η λεπτομέρεια του άψογου σχεδιασμού.
The attention to design really shows.
Οι οπές αερισμού οροφής για κλιματισμό λειτουργούν επίσης και ως ομιλητές.
The ceiling vents for air conditioning also double as speakers.
Μια άποψη της καμπίνας του οδηγού. Η θέα 180 μοιρών βοηθά στη μείωση αυτού που οι οδηγοί αποκαλούν «νεκρή ζώνη».
A view of the driver's cabin. The 180-degree view helps decrease what drivers call the "dead zone."
Το κάθισμα του οδηγού έχει επένδυση από τεχνητό σουέτ.
The driver's seat, which is covered in artificial suede.
Αυτό είναι το ταμπλό του οδηγού. Υπάρχει μια θύρα USB 3.0 για τη φόρτιση τηλεφώνου.
This is the driver's dashboard, pre-installation. There's a USB 3.0 port for charging their phone.
Οι πόρτες είναι συρόμενες και λειτουργούν με οθόνη αφής.
The doors slide open and are operated by a touch screen.
Μια πιο προσεκτική ματιά στο μηχανισμό της πόρτας.
A closer look at the door mechanism.
Το τμήμα πρώτης κατηγορίας του Russian One διαθέτει ατομικές καρέκλες με καναπέδες στο πίσω μέρος.
The first-class portion of the Russian One features individual chairs with sofas in the rear.
Η παραγωγή του Russian One ξεκίνησε αυτό το φθινόπωρο. Οι ρωσικές πόλεις Αικατερινούπολη, Ομσκ και η Μόσχα ενδιαφέρονται για την αγορά του τραμ, το οποίο θα κυκλοφορήσει στις αρχές του επόμενου έτους.
The Russian One is slated to begin production this fall. Russian cities Yekaterinburg, Omsk, and Moscow are currently interested in purchasing the tram, which will be released early next year.
From overhead, the Russian One almost looks like a traditional tram. Almost.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.