Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2016

Ποια ΕΡΤ; Μετακομίζει στον ΑΝΤ1 ο Λαζόπουλος; [video]


Το πρωί της Πέμπτης εμφανίστηκε στην εκπομπή Καλημέρα Ελλάδα και ο Γιώργος Παπαδάκης...




όπως είναι φυσικό τον ρώτησε για την έντονη φημολογία των τελευταίων ημερών, ότι ο Λάκης φέυγει από τον Alpha και πάει στην ΕΡΤ. Μια φημολογία που βέβαια, διέψευσε και στην εκπομπή του Θέμου Αναστασιάδη και συνεχίζοντας να την διαψεύδει και στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του ΑΝΤ1.

«Καταρχήν, εγώ δεν έχω πάει σε καμία ΕΡΤ. Δεύτερον, δεν έχω πληρωθεί από το δημόσιο ποτέ στη ζωή μου και δεν θα το κάνω και τώρα. Τρίτον, είναι σχεδιασμοί κομμάτων που σκέφτονται που μπορώ να πάω, βγάζουν μια φήμη μόνη τους, την δίνουν την πληροφορία και μετά υποσκάπτουν την οποιαδήποτε περίπτωση να πάω εγώ εκεί. Δεν έχει γίνει καμία συζήτηση. Είναι απλώς ένα άγχος ενός κόμματος το οποίο δεν θέλει να υπάρχω σε καμία εκπομπή εγώ, πουθενά, σε κανένα κανάλι, να μη μιλάω. Σιωπή», είπε ο καταξιωμένος ηθοποιός και δημιουργός.

«Στον Alpha θα είσαι;», ρώτησε ο Γιώργος Παπαδάκης και ο Λαζόπουλος απάντησε: «Στον Alpha είμαι, δεν έχω φύγει ακόμα. Αν φύγω θα το μάθετε. Δεν έχω κάνει καμία απολύτως συζήτηση ποτέ πουθενά. Όσο και αν φαίνεται παράλογο αυτό που λέω», τόνισε ο Λάκης. Ωστόσο, λίγο αργότερα επανήλθε στο θέμα προκαλώντας νέα ερωτηματικά: «Εγώ ξέρω τι θα κάνω, σίγουρα ξέρω τι θα κάνω. Απλώς ξέρω πάντα να περιμένω. Μαζεύω τώρα, ακούω… Την πρώτη φορά που θα βγω, όπου βγω…».

Για την ιστορία, πάντως, ο Λάκης Λαζόπουλος, μένει προς το παρόν στον Alpha, αποκλείει το ενδεχόμενο να πάει στην ΕΡΤ και πηγαίνει δύο φορές καλεσμένος στον ΑΝΤ1. Αν λοιπόν, σας δημιουργηθεί η ίδια απορία για πιθανή συνεργασία του δημιουργού με το κανάλη του Αμαρουσίου, ο Γιώργος Παπαδάκης τον ρώτησε σχετικά και ο Λάκης απάντησε. Δείτε την αντίδραση του και βγάλτε τα συμπεράσματα σας...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.