Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

"Βροχή" οι καταγγελίες για τις αεροπορικές εταιρείες

Κατά 8,2% αυξήθηκε κατά την προηγούμενη χρονιά ο αριθμός των καταγγελιών που κατέθεσαν στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) επιβάτες αεροπορικών εταιρειών...


Συγκεκριμένα το 2010 υποβλήθηκαν 602 καταγγελίες, έναντι 556 το 2009, με τη συντριπτική πλειονότητα (517 περιπτώσεις) να αφορούν σε ακυρώσεις και καθυστερήσεις πτήσεων ή σε άρνηση επιβίβασης.

Οι υπόλοιπες 85 καταγγελίες είχαν να κάνουν με απώλεια ή φθορά αποσκευών. Σύμφωνα με την ΥΠΑ στα 2/3 των υποθέσεων δόθηκε λύση, ενώ σε 11 αεροπορικές εταιρείες επιβλήθηκαν πρόστιμα.
Η ΥΠΑ υπενθυμίζει πως οι επιβάτες που αντιμετωπίζουν πρόβλημα με την αεροπορική εταιρεία που έχουν επιλέξει να ταξιδέψουν, μπορούν να απευθύνονται στον αερολιμενάρχη ή στον αερολιμενικό έλεγχο. Μπορούν, επίσης, να επικοινωνούν με το αρμόδιο γραφείο της υπηρεσίας (τηλ: 210- 8916150)

Μερικά... παρατράγουδα

* Μετά τη ματαίωση μίας πτήσης ένας επιβάτης νοίκιασε μόνος του ιδιωτικό αεροσκάφος, πληρώνοντας (όπως ήταν φυσικό) υπέρογκο ποσό. Ακολούθως ζήτησε από την αεροπορική εταιρεία της οποίας η πτήση είχε ματαιωθεί να του καλύψει τη δαπάνη, πράγμα που η εταιρεία αρνήθηκε να πράξει.

* Επιβάτης ταξίδεψε σε αφρικανική χώρα και διαπίστωσε πως η... αποσκευή του δεν τον είχε ακολουθήσει. Από υπαίθρια αγορά αγόρασε εσώρουχα, αλλά δεν πήρε αποδείξεις, με αποτέλεσμα η αεροπορική εταιρεία να μην του καταβάλει το σχετικό ποσό.

* Μουσικό συγκρότημα επρόκειτο να δώσει συναυλία στη χώρα μας, αλλά τόσο τα μουσικά όργανα όσο και τα ρούχα που χρησιμοποιεί στις εμφανίσεις του δεν έφτασαν ποτέ στη χώρα μας. Η συναυλία ματαιώθηκε, οι φίλοι του συγκροτήματος εξαργύρωσαν τα εισιτήριά τους και η διοργανώτρια εταιρεία ζήτησε την παρέμβαση της ΥΠΑ διεκδικώντας αποζημίωση από τον αερομεταφορέα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.