Στο gossip-tv.gr και στο blog αρθρογραφίας του Νάσου Γουμενίδη στήθηκε ένας ολόκληρος μηχανισμός παραπληροφόρησης με το θέμα. Σήμερα δημοσιεύουμε την επιστολή της Νόρας Μολυβιάτη προς τον Γουμενίδη, η οποία είναι άκρως διαφωτιστική και κατατοπιστική για το τι διαδραματίστηκε με το θέμα. Και, καθώς πρέπει να «ακουστεί» και η άλλη πλευρά, κάτωθι υπάρχει και το τι γράφτηκε στο gossip-tv.gr.....
Η επιστολή της Νόρας Μολυβιάτη
«Αγαπητέ κύριε Γουμενίδη,
Αφού δεν απαντάτε στις επανειλημμένες τηλεφωνικές μου κλήσεις, για να διορθώσετε το ανακριβές ρεπορτάζ σας, είμαι αναγκασμένη να το διαψεύσω δημόσια. Θα ήθελα να διευκρινίσω πρώτα ότι ουδέποτε επικοινώνησα ή έγραψα κάτι σε κάποιο blog, site ή μίλησα με δημοσιογράφο δικό σας ή κάποιου άλλου μέσου για όσα γράφονται.
Ουδέποτε ούρλιαζα στην αίθουσα σύνταξης και στον κ. Παπαδρόσο. Οι συνάδελφοι στην ανακοίνωση της απόλυσής μου, αντέδρασαν αυθόρμητα και συγκάλεσαν συνέλευση στην αίθουσα σύνταξης. Ο κ. Παπαδρόσος μας κάλεσε με την εκπρόσωπο των εργαζομένων στο γραφείο του και συζητήσαμε οι τρεις μας και μόνο το θέμα της απόλυσής μου. Δεν υπήρξε καμία ένταση, καμία φωνή, κανένα ουρλιαχτό.
Ουδέποτε ενώπιον της Γενικής Συνέλευσης των εργαζομένων, απέδωσα οποιονδήποτε χαρακτηρισμό στον κ. Μουτσινά.
Κ Α Ν Ε Ν Α Ν. Μάρτυρας; Μια ολόκληρη αίθουσα σύνταξης δημοσιογράφων. Απορώ λοιπόν ποιος χαρακτηρισμός “δεν είναι δικός σας”» και “είναι δικός μου”;
Ουδέποτε ο κ. Μουτσινάς χρησιμοποίησε τη λέξη “βύσμα”… Την οποία έχετε και στον τίτλο σας. Στα 18 χρόνια εργασίας μου στην δημοσιογραφία, εργαζόμουν με την αξία μου και με μόνο “όπλο” τη σωστή δουλειά μου και τον επαγγελματισμό μου. Άλλωστε αν είχα “βύσμα” δεν θα ήμουν… απολυμένη. Ο τρόπος που είναι γραμμένο το ρεπορτάζ σας, δεν διευκρινίζει το αντίθετο.
Ουδέποτε εξαναγκάστηκα να εργαστώ στο “ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ”. Πριν μετακινηθώ στην εκπομπή, εργαζόμουν ως προϊσταμένη δημοσιογραφικής παραγωγής του δελτίου ειδήσεων. Από τον Μάρτιο του 2010 είχα αιτηθεί στον διευθυντή ειδήσεων, να μετακινηθώ σε άλλο τομέα (μάλιστα είχα αναφέρει ανάμεσα στις πρώτες επιλογές το “ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ”) καθώς χρειαζόμουν λίγο χρόνο μακριά από την πιεστική καθημερινότητα του συντονισμού παραγωγής ενός δελτίου ειδήσεων, για προσωπικούς λόγους (πένθος). Έτσι τον Σεπτέμβριο του 2010, μετακινήθηκα στον τομέα ψυχαγωγίας.
Είναι καλό την ώρα που άνθρωποι έχουν χάσει την εργασία τους, με όλες τις συνέπειες μιας τέτοιας κατάστασης, να είμαστε όλοι πιο προσεκτικοί στις διατυπώσεις μας και στη μεταφορά των πραγματικών γεγονότων. Αυτό τουλάχιστον θα αποδείκνυε πως το ρεπορτάζ, πηγάζει μέσα από πραγματική αγωνία, για το μέλλον ενός ακόμα συναδέλφου, που προστίθεται στη λίστα των ανέργων και να αποφευχθεί οποιαδήποτε κακόβουλη σκέψη, η οποία θα υποστήριζε πως μόνος στόχος τέτοιων δημοσιευμάτων, είναι να εξυπηρετήσουν προσωπικές κόντρες και εμπάθειες.
Επειδή λοιπόν, πιστεύω πως μόνο το συναδελφικό ενδιαφέρον σας για την τύχη των απολυμένων δημοσιογράφων του ALPHA, σας οδήγησε στην προβολή του θέματος, παρακαλώ να διορθώσετε το ρεπορτάζ σας.
Νόρα Μολυβιάτη».
Τι έγραψε ο Νάσος Γουμενίδης (στο gossip-tv.gr)
«Είναι μεγάλη πουτάνα η Τηλεόραση. Σε παρασύρει. Σε τρελαίνει. Σε κάνει αλαζόνα. Σταματάς να πατάς στη γη. Νομίζεις πώς κάνεις μονίμως αερόβια άσκηση. Και το κακό ξέρετε πιο είναι ε; Να μην μπορείς να κάνεις τίποτε στην πραγματική δουλειά σου-που είναι ηθοποιός-λέμε τώρα-και να εξαντλείς όλη την μικροαστική κακία σου σε δημοσιογράφους. Σε ανθρώπους που έχουν φάει το πεζοδρόμιο με το κουτάλι. Και να φτάνεις σε σημείο να τους αποκαλείς «σαλονάτους δημοσιογράφους».
Σήμερα θα σας διηγηθώ μια ιστορία που έχει πολλά πραγματικά περιστατικά αλλά και στοιχεία μυθοπλασίας. Μα τι λέω. Τι γράφω. Πραγματικά γεγονότα θα παραθέσω όπως κάνω κάθε φορά. Πρωταγωνιστής;
Ένα αγόρι που επί πολλά χρόνια ήταν τηλεοπτικά το δεύτερο βιολί. Όσο καιρό ήταν με την Καραβάτου δημιουργούσε κατά καιρούς προβλήματα με την συμπεριφορά του και όταν μαζί με την Ηλιάκη είδε ότι θα γινόταν επιτέλους πρώτο βιολί… απλά το έχασε. Είχε προηγηθεί η αποτυχημένη συνεργασία με τον ΑΝΤ1 με την Ζαρίφη, που κατά καιρούς υποφέρει κι αυτή από την ίδια ασθένεια. Μεγάλη πράγμα η ματαιοδοξία. Ο Νικολάκης είχε και άλλα ενδιαφέροντα στο βιογραφικό του. Σε όποια θεατρική παράσταση συμμετείχε-εκτός του σεσουάρ-όλοι μα όλοι είχαν προβλήματα με την συμπεριφορά του. Από τους θεατράνθρωπους μέχρι τους ηθοποιούς.
Καλά… δε συζητάω για τις «δικές του ιδέες στο θέατρο». Κλαϊν Μάϊν. Λίγες ώρες μετά την μεσολάβηση του αποτυχημένου ηθοποιού ώστε να απολυθούν δύο συνάδελφοί μου από τον Αlpha και το παρασκήνιο καλά κρατεί. Ο χαρακτηρισμός ακούστηκε χθες στην σάλα των ειδήσεων από τη Νόρα Μολυβιάτη όταν ούρλιαζε μπροστά στον Διευθυντή ειδήσεων Βασίλη Παπανδρόσο για την άδικη απόλυση της, χωρίς λόγο μετά από πολλά χρόνια στο κανάλι. Δεν είναι δικός μου χαρακτηρισμός.
Το αγόρι λοιπόν αυτό ο Νικολάκης από την πρώτη στιγμή που η διοίκηση αποφάσισε να απομακρύνει τους έχοντες μπλοκάκι από τις παραγωγές των εκπομπών έπαθε το πρώτο mini εγκεφαλικό. Και το έπαθε καθώς απομακρύνθηκαν παρά τις προσπάθειές του πολλές “κολλητούλες” του. Ο σταθμός προκειμένου να μην απολύσει συνεργάτες με συμβάσεις αορίστου χρόνου, επέλεξε να τους μεταφέρει από τον τομέα των ειδήσεων στις εκπομπές. Και κάπως έτσι οι δύο συνάδελφοι υποχρεώθηκαν να συνεργαστούν με το “ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ”.
Το κακό είναι ότι ο Μουτσινάκος είχε “θέμα” μέσα του ελέω προγενέστερων απομακρύνσεων. Και από την πρώτη στιγμή είδε τους δημοσιογράφους με κακό μάτι. Όσο για την εκπομπή; Το μόνο που τον ενδιέφερε ήταν η ενότητά “Χρυσή τηλεόραση”. Σε αυτή δούλευαν πέντε νοματαίοι. Ανάμεσα τους και ο ένας εν των απολυμένων Στέλιος Προμπονάς. Κάθε φορά λοιπόν που η ενότητα δεν είχε χιουμοριστικά αποσπάσματα-λες και κάθε μέρα οι εκπομπές που σχολίαζε μπορούν να έχουν αυτά που ήθελε ο Νικολάκης-γινόταν σύσκεψη και τους τα έχωνε. Αντί να τα χώσει στην κολλητούλα του την Ελενίτσα που ήταν υπεύθυνη της ενότητας έφταιγαν οι δημοσιογράφοι που έβλεπαν 30 εκπομπές ο καθένας. Αναρωτιέμαι το κριτήριο επιλογής ποιος το είχε; Σίγουρα όχι ο Νικολάκης που έσκαγε μύτη λίγο πριν την εκπομπή και έφευγε μια ώρα μετά την λήξη της. Ενώ θα έπρεπε.
Όσο για τη Νόρα Μολυβιάτη την έτερη των απολυμένων; Η κοπέλα έβλεπε καθημερινά 100 εκπομπές για να έχει 70 διαφορετικές επιλογές ρούχων, για να έχει το αγόρι να σχολιάζει. Και μάλιστα άκουσε από τον παρουσιαστή της εκπομπής πριν λίγο καιρό να της λέει “Εσένα δε μπορώ να σε απολύσω ακόμη διότι έχει μεγάλο βύσμα”. Το τελευταίο διάστημα ο Νικολάκης ως λεβεντομαλάκας-έτσι χαρακτήριζε τον εαυτό του στις συσκέψεις-δεν ήταν και πολύ καλά. Χαρακτήριζε τους συναδέλφους δημοσίους υπαλλήλους, ενώ γνώριζε πώς υπήρχε ρητή εντολή από το τμήμα ειδήσεων ότι θα απασχολούνται ένα οκτάωρο. Και οι συνάδελφοι ήταν εκεί.
Ατάκες όπως “Θ’ ανέβω τώρα πάνω να σας απολύσω, είστε ανεπαρκής, είστε σαλονάτοι δημοσιογράφοι και το αισχρό θα μου γλύψεις τα παπούτσια” έδιναν και έπαιρναν από το στόμα του αποτυχημένου ηθοποιού. Βλέπετε το κόμπλεξ είναι μεγάλο. Το κακό είναι ότι ο Προμπονάς έχει ένα παιδί, η γυναίκα του απολύθηκε πριν λίγο καιρό από το Σκαϊ και σήμερα που μιλάμε δεν έχει καμία λύση. Αλλά αυτά ο Νικολάκης δεν τα βλέπει…
Κοιτάει μόνο ψηλά και αγναντεύει. Όπως η παροιμία του θυμόσοφου λαού μας!»
πηγή: soccerplus
Η επιστολή της Νόρας Μολυβιάτη
«Αγαπητέ κύριε Γουμενίδη,
Αφού δεν απαντάτε στις επανειλημμένες τηλεφωνικές μου κλήσεις, για να διορθώσετε το ανακριβές ρεπορτάζ σας, είμαι αναγκασμένη να το διαψεύσω δημόσια. Θα ήθελα να διευκρινίσω πρώτα ότι ουδέποτε επικοινώνησα ή έγραψα κάτι σε κάποιο blog, site ή μίλησα με δημοσιογράφο δικό σας ή κάποιου άλλου μέσου για όσα γράφονται.
Ουδέποτε ούρλιαζα στην αίθουσα σύνταξης και στον κ. Παπαδρόσο. Οι συνάδελφοι στην ανακοίνωση της απόλυσής μου, αντέδρασαν αυθόρμητα και συγκάλεσαν συνέλευση στην αίθουσα σύνταξης. Ο κ. Παπαδρόσος μας κάλεσε με την εκπρόσωπο των εργαζομένων στο γραφείο του και συζητήσαμε οι τρεις μας και μόνο το θέμα της απόλυσής μου. Δεν υπήρξε καμία ένταση, καμία φωνή, κανένα ουρλιαχτό.
Ουδέποτε ενώπιον της Γενικής Συνέλευσης των εργαζομένων, απέδωσα οποιονδήποτε χαρακτηρισμό στον κ. Μουτσινά.
Κ Α Ν Ε Ν Α Ν. Μάρτυρας; Μια ολόκληρη αίθουσα σύνταξης δημοσιογράφων. Απορώ λοιπόν ποιος χαρακτηρισμός “δεν είναι δικός σας”» και “είναι δικός μου”;
Ουδέποτε ο κ. Μουτσινάς χρησιμοποίησε τη λέξη “βύσμα”… Την οποία έχετε και στον τίτλο σας. Στα 18 χρόνια εργασίας μου στην δημοσιογραφία, εργαζόμουν με την αξία μου και με μόνο “όπλο” τη σωστή δουλειά μου και τον επαγγελματισμό μου. Άλλωστε αν είχα “βύσμα” δεν θα ήμουν… απολυμένη. Ο τρόπος που είναι γραμμένο το ρεπορτάζ σας, δεν διευκρινίζει το αντίθετο.
Ουδέποτε εξαναγκάστηκα να εργαστώ στο “ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ”. Πριν μετακινηθώ στην εκπομπή, εργαζόμουν ως προϊσταμένη δημοσιογραφικής παραγωγής του δελτίου ειδήσεων. Από τον Μάρτιο του 2010 είχα αιτηθεί στον διευθυντή ειδήσεων, να μετακινηθώ σε άλλο τομέα (μάλιστα είχα αναφέρει ανάμεσα στις πρώτες επιλογές το “ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ”) καθώς χρειαζόμουν λίγο χρόνο μακριά από την πιεστική καθημερινότητα του συντονισμού παραγωγής ενός δελτίου ειδήσεων, για προσωπικούς λόγους (πένθος). Έτσι τον Σεπτέμβριο του 2010, μετακινήθηκα στον τομέα ψυχαγωγίας.
Είναι καλό την ώρα που άνθρωποι έχουν χάσει την εργασία τους, με όλες τις συνέπειες μιας τέτοιας κατάστασης, να είμαστε όλοι πιο προσεκτικοί στις διατυπώσεις μας και στη μεταφορά των πραγματικών γεγονότων. Αυτό τουλάχιστον θα αποδείκνυε πως το ρεπορτάζ, πηγάζει μέσα από πραγματική αγωνία, για το μέλλον ενός ακόμα συναδέλφου, που προστίθεται στη λίστα των ανέργων και να αποφευχθεί οποιαδήποτε κακόβουλη σκέψη, η οποία θα υποστήριζε πως μόνος στόχος τέτοιων δημοσιευμάτων, είναι να εξυπηρετήσουν προσωπικές κόντρες και εμπάθειες.
Επειδή λοιπόν, πιστεύω πως μόνο το συναδελφικό ενδιαφέρον σας για την τύχη των απολυμένων δημοσιογράφων του ALPHA, σας οδήγησε στην προβολή του θέματος, παρακαλώ να διορθώσετε το ρεπορτάζ σας.
Νόρα Μολυβιάτη».
Τι έγραψε ο Νάσος Γουμενίδης (στο gossip-tv.gr)
«Είναι μεγάλη πουτάνα η Τηλεόραση. Σε παρασύρει. Σε τρελαίνει. Σε κάνει αλαζόνα. Σταματάς να πατάς στη γη. Νομίζεις πώς κάνεις μονίμως αερόβια άσκηση. Και το κακό ξέρετε πιο είναι ε; Να μην μπορείς να κάνεις τίποτε στην πραγματική δουλειά σου-που είναι ηθοποιός-λέμε τώρα-και να εξαντλείς όλη την μικροαστική κακία σου σε δημοσιογράφους. Σε ανθρώπους που έχουν φάει το πεζοδρόμιο με το κουτάλι. Και να φτάνεις σε σημείο να τους αποκαλείς «σαλονάτους δημοσιογράφους».
Σήμερα θα σας διηγηθώ μια ιστορία που έχει πολλά πραγματικά περιστατικά αλλά και στοιχεία μυθοπλασίας. Μα τι λέω. Τι γράφω. Πραγματικά γεγονότα θα παραθέσω όπως κάνω κάθε φορά. Πρωταγωνιστής;
Ένα αγόρι που επί πολλά χρόνια ήταν τηλεοπτικά το δεύτερο βιολί. Όσο καιρό ήταν με την Καραβάτου δημιουργούσε κατά καιρούς προβλήματα με την συμπεριφορά του και όταν μαζί με την Ηλιάκη είδε ότι θα γινόταν επιτέλους πρώτο βιολί… απλά το έχασε. Είχε προηγηθεί η αποτυχημένη συνεργασία με τον ΑΝΤ1 με την Ζαρίφη, που κατά καιρούς υποφέρει κι αυτή από την ίδια ασθένεια. Μεγάλη πράγμα η ματαιοδοξία. Ο Νικολάκης είχε και άλλα ενδιαφέροντα στο βιογραφικό του. Σε όποια θεατρική παράσταση συμμετείχε-εκτός του σεσουάρ-όλοι μα όλοι είχαν προβλήματα με την συμπεριφορά του. Από τους θεατράνθρωπους μέχρι τους ηθοποιούς.
Καλά… δε συζητάω για τις «δικές του ιδέες στο θέατρο». Κλαϊν Μάϊν. Λίγες ώρες μετά την μεσολάβηση του αποτυχημένου ηθοποιού ώστε να απολυθούν δύο συνάδελφοί μου από τον Αlpha και το παρασκήνιο καλά κρατεί. Ο χαρακτηρισμός ακούστηκε χθες στην σάλα των ειδήσεων από τη Νόρα Μολυβιάτη όταν ούρλιαζε μπροστά στον Διευθυντή ειδήσεων Βασίλη Παπανδρόσο για την άδικη απόλυση της, χωρίς λόγο μετά από πολλά χρόνια στο κανάλι. Δεν είναι δικός μου χαρακτηρισμός.
Το αγόρι λοιπόν αυτό ο Νικολάκης από την πρώτη στιγμή που η διοίκηση αποφάσισε να απομακρύνει τους έχοντες μπλοκάκι από τις παραγωγές των εκπομπών έπαθε το πρώτο mini εγκεφαλικό. Και το έπαθε καθώς απομακρύνθηκαν παρά τις προσπάθειές του πολλές “κολλητούλες” του. Ο σταθμός προκειμένου να μην απολύσει συνεργάτες με συμβάσεις αορίστου χρόνου, επέλεξε να τους μεταφέρει από τον τομέα των ειδήσεων στις εκπομπές. Και κάπως έτσι οι δύο συνάδελφοι υποχρεώθηκαν να συνεργαστούν με το “ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ”.
Το κακό είναι ότι ο Μουτσινάκος είχε “θέμα” μέσα του ελέω προγενέστερων απομακρύνσεων. Και από την πρώτη στιγμή είδε τους δημοσιογράφους με κακό μάτι. Όσο για την εκπομπή; Το μόνο που τον ενδιέφερε ήταν η ενότητά “Χρυσή τηλεόραση”. Σε αυτή δούλευαν πέντε νοματαίοι. Ανάμεσα τους και ο ένας εν των απολυμένων Στέλιος Προμπονάς. Κάθε φορά λοιπόν που η ενότητα δεν είχε χιουμοριστικά αποσπάσματα-λες και κάθε μέρα οι εκπομπές που σχολίαζε μπορούν να έχουν αυτά που ήθελε ο Νικολάκης-γινόταν σύσκεψη και τους τα έχωνε. Αντί να τα χώσει στην κολλητούλα του την Ελενίτσα που ήταν υπεύθυνη της ενότητας έφταιγαν οι δημοσιογράφοι που έβλεπαν 30 εκπομπές ο καθένας. Αναρωτιέμαι το κριτήριο επιλογής ποιος το είχε; Σίγουρα όχι ο Νικολάκης που έσκαγε μύτη λίγο πριν την εκπομπή και έφευγε μια ώρα μετά την λήξη της. Ενώ θα έπρεπε.
Όσο για τη Νόρα Μολυβιάτη την έτερη των απολυμένων; Η κοπέλα έβλεπε καθημερινά 100 εκπομπές για να έχει 70 διαφορετικές επιλογές ρούχων, για να έχει το αγόρι να σχολιάζει. Και μάλιστα άκουσε από τον παρουσιαστή της εκπομπής πριν λίγο καιρό να της λέει “Εσένα δε μπορώ να σε απολύσω ακόμη διότι έχει μεγάλο βύσμα”. Το τελευταίο διάστημα ο Νικολάκης ως λεβεντομαλάκας-έτσι χαρακτήριζε τον εαυτό του στις συσκέψεις-δεν ήταν και πολύ καλά. Χαρακτήριζε τους συναδέλφους δημοσίους υπαλλήλους, ενώ γνώριζε πώς υπήρχε ρητή εντολή από το τμήμα ειδήσεων ότι θα απασχολούνται ένα οκτάωρο. Και οι συνάδελφοι ήταν εκεί.
Ατάκες όπως “Θ’ ανέβω τώρα πάνω να σας απολύσω, είστε ανεπαρκής, είστε σαλονάτοι δημοσιογράφοι και το αισχρό θα μου γλύψεις τα παπούτσια” έδιναν και έπαιρναν από το στόμα του αποτυχημένου ηθοποιού. Βλέπετε το κόμπλεξ είναι μεγάλο. Το κακό είναι ότι ο Προμπονάς έχει ένα παιδί, η γυναίκα του απολύθηκε πριν λίγο καιρό από το Σκαϊ και σήμερα που μιλάμε δεν έχει καμία λύση. Αλλά αυτά ο Νικολάκης δεν τα βλέπει…
Κοιτάει μόνο ψηλά και αγναντεύει. Όπως η παροιμία του θυμόσοφου λαού μας!»
πηγή: soccerplus
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.