Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

Κινέζος εκατομμυριούχος χαρίζει πολυτελή σπίτια


Ενας κατομμυριούχος επέστρεψε στο χωριό στο οποίο είχε γεννηθεί, για να χτίσει πολυτελή σπίτια, χαρίζοντάς τα σε όλους τους κατοίκους...



Ο επιχειρηματίας Ξιόνγκ Σουιχούα δαπάνησε εκατομμύρια, αντικαθιστώντας τις ξύλινες καλύβες της κοινότητας Ξιονγκένγκ στη νότια Κίνα με νέες κατοικίες.

Ο 54χρονος γεννήθηκε και μεγάλωσε στο συγκεκριμένο χωριό που βρίσκεται κοντά στην πόλη Ξινγιού και δεν ξέχασε τον τόπο καταγωγής του και το ταπεινό του ξεκίνημα όταν αργότερα ασχολήθηκε με τη βιομηχανία σιδήρου και χάλυβα, για να γίνει εκατομμυριούχος.

«Έχω κερδίσει τόσα χρήματα που δεν ήξερα τι να τα κάνω και δεν ήθελα να ξεχάσω τις ρίζες μου», ανέφερε ο επιχειρηματίας.

«Πάντα πληρώνω τα χρέη μου και ήθελα να επιστρέψω αυτά που μου έδωσαν η οικογένεια μου και όσοι με βοήθησαν όταν ήμουν νεότερος», πρόσθεσε ο 54χρονος.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, ο Κινέζος επιχειρηματίας διέθεσε περίπου 5 εκατομμύρια ευρώ για την ανάπλαση μιας ολόκληρης περιοχής, στην οποία σήμερα ζουν 90 οικογένειες.

Τα νέα τους διαμερίσματα απολαμβάνουν 72 από τις οικογένειες, ενώ άλλες 18 οικογένειες που βοήθησαν περισσότερο τον κ. Σουιχούα, μεταξύ των οποίων και οι δικοί του συγγενείς, κατοικούν πλέον σε βίλες πολυτελείας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.