H εταιρεία που μέσα σε διάστημα ενός χρόνου μετρά δύο συντριβές αεροπλάνων (το ένα μάλιστα ακόμη το ψάχνουν στον Ινδικό Ωκεανό) και ακόμη ένα ατύχημα σε αεροδρόμιο του Χονγκ Κονγκ, βρήκε ένα μάλλον μακάβριο σλόγκαν για να προσελκύσει πελάτες...
«Θέλετε να ταξιδέψετε, αλλά δεν ξέρετε πού;» ρώτησε προωθητικό tweet της εταιρείας που είχε πολύ σύντομη ζωή στο Διαδίκτυο.
Το μήνυμα γρήγορα αποσύρθηκε όταν, για κάποιον περίεργο λόγο, αρκετοί το βρήκαν οξύμωρο για μία αεροπορική που έχει χάσει μία πτήση στον Ινδικό Ωκεανό μερικούς μήνες πριν δεύτερη πτήση της καταρριφθεί στην ανατολική Ουκρανία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.