Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016

Ο Τομ Χανκς έγινε παππούς


Ένα ακόμη εγγονάκι απέκτησαν ο Τομ Χανκς και η σύζυγός του Ρίτα Ουίλσον. Αυτή τη φορά το...


 χαρμόσυνο γεγονός ήρθε από τον γιο τους Τσετ, ο οποίος στο παρελθόν τους ταλαιπώρησε με τη χρήση ουσιών.

Η αποκάλυψη έγινε από τον ίδιο τον Τσετ μέσω του λογαριασμού του στο Instagram, όπου ανέβασε ένα άκρως συγκινητικό βίντεο.

«Ξέρω ότι δεν είχα ενεργή παρουσία στο Instagram τον τελευταίο καιρό γιατί έκανα έναν απολογισμό ζωής, κάτι που πρέπει να κάνουμε όλοι ούτως ή άλλως. Θέλω σήμερα να μοιραστώ κάτι μαζί σας, γιατί έτσι κι αλλιώς θα μαθευτεί μέσω του Τύπου, είναι γεγονός ότι έχω μία κόρη. Έχω μια κόρη. Είναι ό,τι καλύτερο μου έχει συμβεί στη ζωή μου», λέει ο Τσετ στο βίντεο.

Μάλιστα, όπως λέει, η γέννηση του παιδιού του ήταν αυτή που του άλλαξε τη ζωή. «Είναι ο λόγος που άλλαξα τη ζωή μου και είμαι καθαρός. Είμαι καθαρός για περισσότερο από ενάμιση χρόνο. Δεν δημοσιεύω φωτογραφία της στο Instagram διότι η προστασία της είναι ιερή για μένα. Δεν είναι κάτι που πρέπει να αναρτηθεί. Είναι αυτή που αγαπάω, που μου άλλαξε τη ζωή, αλλά το γεγονός της ύπαρξής της είναι κάτι που θέλω να το μάθετε από μένα».

Τελειώνοντας το βίντεο ο 26χρονος γιος του Τομ και της Ρίτας παραδέχεται πως «κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ. Αγαπώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.